Seks Krzysztof 45 lat śląskie Siemianowice Śląskie kontakt
Poznam chłopaka do niezobowiązujacych spotkań.Możliwa dluższa przyjažń. Tylko SmS i opis na początek.
Dzisiaj 04:35 2686480 Zgłoszenie
Seks SexZabawa 43 lata śląskie CIESZYN kontakt
Ja 43.187.80.16, ty do 45 i wysoki. Szukam na zabawę w Cieszynie typu rimm, oral, onan, stopy, lizanie ciała, sperma na klaty... itp. Ktos w takim klimacie? Ja bez lokum bede i auta w odwiedzinach od 24 do 26 września. Pisz konkretnie
Dzisiaj 04:23 2686477 Zgłoszenie
Ogólne Suka 35 lat śląskie Bytom kontakt
Poznam pana aktywa który zrobi że mnie suka tychy Katowice bytom ty po 50ce
Dzisiaj 00:00 2686448 Zgłoszenie
Seks Spermny 39 lat śląskie Katowice kontakt
Sperma dla koneserów i fetyszystów. - wytryśnięta na żywo w Twoim lokum lub aucie bądź przekazana w prezerwatywie. Także do zapłodnień par hetero oraz less.
Wczoraj 23:17 2686436 Zgłoszenie
Ogólne Perv 21 lat śląskie Bytom kontakt
Wsadzić mi ktoś porządnie szczotkę klozetową w dupsko?? Mogę zapłacić
Wczoraj 22:48 2686423 Zgłoszenie
Ogólne Adam 30 lat śląskie Katowice kontakt
Na teraz mobilnego do ssania pałki w plenerze konkretnie spotkanie
Wczoraj 20:47 2686374 Zgłoszenie
Ogólne Oral 28 lat śląskie Bytom Miechowice kontakt
Possam do końca dyskretnemu. 28/185/85/15.
Wczoraj 20:24 2686360 Zgłoszenie
Ogólne possam 43 lata śląskie Sosnowiec BMC kontakt
Possam fajną czystą pałę. Wynagrodzę.
Wczoraj 19:41 2686336 Zgłoszenie
Ogólne Perv 21 lat śląskie Katowice kontakt
Faceta chętnego wyjebać mnie w dupsko szczotką klozetową. Kontakt mailowy lub przez whatsapp
Wczoraj 19:17 2686326 Zgłoszenie
Seks Wojtek 38 lat śląskie Zabrze kontakt
Ktos dolaczy do ruchania pasywa? Jak nie boisz sie ruchac w 3 moze w 4 to pisz. Ps. Odpisujac wpisz poprawny mail Wiek max 65. Miejscowka jest. Godziny wieczorne. Jak masz kumpli to daj znac
Wczoraj 18:52 2686320 Zgłoszenie
Seks Oddany 45 lat śląskie Mysłowice kontakt
Oddam się aktywnym jeśli masz auto. To zabierz mnie na przejażdżkę swoim autem z częstymi postojami na sex oddam się też w plenerze 45,178,78,15
Wczoraj 18:18 2686303 Zgłoszenie
Widziałem Cię Zozzzz śląskie Starganiec kontakt
Ty białe Renault, napisz szczegóły może powtórzymy?
Wczoraj 18:16 2686301 Zgłoszenie
Fetysze ElectroCBT 40 lat śląskie Zawiercie   Zdjęcie kontakt
Szukam wytrzymałego sadomasochisty do wspólnych zabaw CBT w klimacie elektrotortur. Sesje z wykorzystaniem elektrostymulatora Erostek ET-312 oraz induktora telefonicznego w różnych konfiguracjach. Gwarantuję momenty ze sporą ilością mocnego bólu (np. bolesna elektrostymulacja penisa aż do wytrysku, a następnie elektrowstrząsy podawane na jądra, czyli bezlitosne "trzepanie wora"). Przykładowe scenariusze prześlę zainteresowanemu w prywatnej wiadomości. Docelowo interesuje mnie zabawa w obie strony. Seks wykluczony. Odpowiadając na anons napisz kilka słów o sobie i koniecznie skąd jesteś. ●●● Jeśli ogłoszenie jest widoczne, to jest AKTUALNE - zapytasz o to w wiadomości i od razu lądujesz w koszu! ●●●
Wczoraj 18:00 2686296 Zgłoszenie
Ogólne MasazeErotyczne śląskie Katowice   Zdjęcie kontakt
Zapraszam na m a s a ż e erotyczne i nie tylko może być też coś więcej pełna dyskrecja lokum możliwość dojazdu zapraszam do kontaktu telefonicznego lub sms 538... 102... 649 zapraszam serdecznie.
Wczoraj 16:19 2686260 Zgłoszenie
Seks Hjacynt 47 lat śląskie Tychy kontakt
Będę w środę o 19 w Tychach. Chętnie obciągnę, possę rowa. Możesz być bez doświadczenia MM
Wczoraj 16:13 2686255 Zgłoszenie
Seks Jarek 46 lat śląskie Sosnowiec kontakt
Zadbanemu facetowi obciągne u mnie w piątek rano.
Wczoraj 15:42 2686240 Zgłoszenie
Seks Pasyw śląskie Katowice kontakt
Katowice Szopienice szukam aktywa dam od tyłu lub będę kleczec na kolanach do ssania centrum Szopienice 45,178,78,
Wczoraj 15:42 2686239 Zgłoszenie
Seks Zabawa 30 lat śląskie Gliwice kontakt
Siemka na dzisiaj szukam chętnego na obciag zwalke.pala 18cm.lokum jest okolica Toszeckiej. Ty max 33lata.
Wczoraj 14:44 2686210 Zgłoszenie
Seks Spacerowicz 44 lata śląskie Katowice kontakt
Spaceruje po centrum Katowic szukam aktywnych nie mam auta i lokum jestem tutaj przejazdem 44,178,78,15 elegancko ubrany proszę o kontakt tylko osoby konkretne szukam na już
Wczoraj 14:16 2686199 Zgłoszenie
Ogólne Pasywek49 49 lat śląskie Mikołów kontakt
Jesteś młody szczuply aktyw a szukasz dla siebie starszego miska pasywa to poznajmy się bliżej, szukam kogoś uczciwego kto myśli glowa a nie rozporkiem, chcesz poznac to pisz SMS pod podany nr tel
Wczoraj 14:11 2686198 Zgłoszenie
Seks luka 29 lat śląskie dg kontakt
hej possam w plenerku mobilnemu
Wczoraj 14:10 2686197 Zgłoszenie
Seks pas 50 lat śląskie zabrze kontakt
wieczorem spotkam sie dyskretnie z aktywem pierwszy raz chce sie wypiac
Wczoraj 13:13 2686163 Zgłoszenie
Ogólne MłodaSuczka 18 lat śląskie Żory kontakt
Młoda suczka szuka olda na zabawe
Wczoraj 12:39 2686148 Zgłoszenie
Komercyjne Masażysta 50 lat śląskie Katowice kontakt
Masaż klasyczny , relaksacyjny całego ciała bez wyjątków , depilacja kremem lub twardym woskiem , golenie , pedicure i pedicure podologiczny te wszystkie zabiegi wykonywane są w gabinecie w centrum Katowic po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty . Zapewniam całkowitą dyskrecję . Zapraszam do kontaktu - jeśli nie odbieram na pewno oddzwonię.
Wczoraj 12:38 2686147 Zgłoszenie
Ogólne Pasyw 40 lat śląskie Śląsk kontakt
Przystojny Bear dla konkretnego aktywnego samca. Chetnie żonatego. Ja 40 186 100 16 spoza środowiska.
Wczoraj 12:36 2686144 Zgłoszenie
Seks Uległy 44 lata śląskie Ochojec kontakt
Ja uległy w garniturze 44,z178 78,15 szukam aktywnych nie mam auta i lokum jestem tutaj przejazdem szukam na już
Wczoraj 12:36 2686143 Zgłoszenie
Ogólne Onn śląskie Czestochowa kontakt
Szukam Aktywa na saune w chorzowie chetnie bym sie zabawil ale brak odwagi moze ktos tez nie byl i ma Ochote jako aktyw jechac ze mna poznac sie i dyskretnie sie zabawic jako kumple przy innych jara mnie klimat sexu jak ktos obserwuje chcialbym sprobowac ja 38 lt 184 wzrostu normalna budowa czekam na propozycje od aktywa
Wczoraj 12:33 2686141 Zgłoszenie
Seks Spermny 39 lat śląskie Katowice kontakt
Sperma dla koneserów i fetyszystów. - wytryśnięta na żywo bądź przekazana w prezerwatywie.
Wczoraj 12:32 2686140 Zgłoszenie
Ogólne Paweł 36 lat śląskie Tychy kontakt
Szukam realnego Pana, tylko po 40-stce, lub starszego, który da mi possać, chętnie dłuższy układ, proszę o SMS z opisem, nie odbieram tel, młodsi mnie nie interesują.
Wczoraj 12:32 2686139 Zgłoszenie
Ogólne Suka 34 lata śląskie Cieszyn Bielsko   Zdjęcie kontakt
Witam. Jeśli szukasz osoby realnej bez bajkopisaniai łowienia fotek itp. to dobrze trafileś Uległa transka szczupla I zadbana 34/170/60/17 zaprasza do siebie zdecydowanych i konkretnych panów. Lubię oral, anal piss, mozez mi wylizać ciasna dziurkę, depilowana, różne pozycje i długa zabawa. Mam własne komfortowe lokum w Bielsko-Biała. Za spotkanie oczekuje gratysfakcji fin. Napisz co lubisz i na co masz ochotę. Pozdrawiam
Wczoraj 11:09 2686101 Zgłoszenie