Fetysze Bondagemen 46 lat śląskie Tarnowskie Góry   Zdjęcie kontakt
Szukam tutaj mastera lub grupy masterów dla których będę niewolnikiem zabawką byłem już tak traktowany i lubię to. Jestem otwarty na wiele praktyk można ze mną zrobić dużo najbardziej lubię bondage CBT TT zabawy analne strapon plugin ruchania do woli. Fajnie jakbyście mnie przywiązali do czegoś stołu oparcia fotela na przykład tak dupsko było wypięte nogi szeroko przywiązane ręce też i tak unieruchomiony byłbym wasz oczywiście inwencja leży po waszej stronie szczupły wysoki depilowany fajnie byłoby mieć taki układ znajomość na dłużej ewentualne spotkania proszę umawiać tak 3-4 dni wcześniej. Masterzy że Śląska Bytom Chorzów Katowice
10-04-2021 18:40 2601945 Zgłoszenie
Fetysze uleglypasyw śląskie Chorzów kontakt
Zapraszam aktywnego faceta na drinka i konkretne dymanie jak lubisz zerznac dupsko lokum mam dzwon numer podalem w zakladce wylize rowa spije sperme tylko aktywni panowie spotkanie nawet teraz
06-05-2021 16:37 2614301 Zgłoszenie
Fetysze Koleś 37 lat śląskie Katowice kontakt
Uległego pasywnego kolesia który lubi zadowalać faceta. Ty do 45 lat z opiekunczą naturą. Ja lekki misiek z dużymi potrzebami.
Dzisiaj 15:40 2615252 Zgłoszenie
Fetysze xxx 35 lat śląskie Chorzów kontakt
Chciałbym posmakować kilkudniowego penisa z wyczuwalnym zapachem i z tzw smegmą pod napletkiem. Chciałbym go powąchać i spróbować wylizać do czysta. Lubię również piss. Nie mam doświadczenia i byłby to mój pierwszy raz jeśli masz podobną fantazję to spróbujmy ja wspólnie zrealizować Ja dobrze zbudowany 35lat 170/80
Dzisiaj 08:09 2615035 Zgłoszenie
Fetysze bdsmsub 28 lat śląskie Cieszyn kontakt
Szukam kogos kto wyrucha w pysk do pozygu i sie w niego spusci. chętnie przyduszanie i lepy na ryj. priv mogę dojechać
Wczoraj 14:49 2614701 Zgłoszenie
Fetysze xxx 35 lat śląskie Chorzów kontakt
Witam, chciałbym zrealizować swoją fantazję i possać np w samochodzie kobiecej trans. Kręci mnie też piss i smegma. Ja umięśniony 35 lat 170/80. Bez zobowiązań, jestem mobilny.
Wczoraj 11:30 2614620 Zgłoszenie
Fetysze paweł 38 lat śląskie Bielsko-Biała kontakt
oddam pupę i usta do zabawy Dominującemu starszemu Panu.
06-05-2021 15:30 2614271 Zgłoszenie
Fetysze SlaveToBe 28 lat śląskie Katowice kontakt
Uległy 28 latek chętnie pozna dominującego partnera do zabaw w klimatach piss/fist/worship/dog training. Chętnie gdybyś był bez tabu i lubił eksperymentować.
06-05-2021 11:19 2614139 Zgłoszenie
Fetysze UległyLizacz 25 lat śląskie Katowice kontakt
Szukam dominującego pana, który wystawi stopy do lizania.
05-05-2021 12:15 2613691 Zgłoszenie
Fetysze adolo 34 lata śląskie kkk kontakt
34 lata, 179 cm, 70 kg, 18 cm Szukam Dominujących osób, Mastera Zainteresowałem Cię napisz.....
04-05-2021 11:35 2613220 Zgłoszenie
Fetysze Mat śląskie SK SO SD SBE kontakt
Przeprowadzam badania bilansowe cweli oraz perwersyjne komisje wojskowe. Przyjeżdżam na wizytę domową, posłusznie wykonujesz moje polecenia, rozbierasz się do naga, wypinasz i pokornie prosisz o przebadanie jaj, pały, dziury i ręczne pobranie próbek spermy. Jeśli zasłużysz - wystawie do obciągnięcia.
03-05-2021 11:27 2612690 Zgłoszenie
Fetysze Niewolnik24 24 lata śląskie Bielsko-Biała kontakt
Jakiś młody dominujący chłopak, który by dał buty, soksy i stopy do polerki? Ja uległy 24/177/74. Cały Śląsk ... chętnie oddam jakiegoś króla.
30-04-2021 21:43 2611317 Zgłoszenie
Fetysze zbok 35 lat śląskie zagłębie kontakt
Poznam chłopaka albo faceta, którego kręci piss i scat. W scat nie mam doświadczenia, prócz lizania dupy, piss za to piłem, bo mój były lubił jak to robię. Chciałbym spróbować lizania brudnej dupy facetowi. Generalnie uwielbiam lizać i smakować różne części ciała. Chciałbym przeżyć coś takiego że facet leży na łóżku, całujemy się a w tym czasie ty srasz na tależ a ja po tobie wynoszę, albo jak siedzisz na kibelku mógłbym się całować lub trzymać fiuta w ustach
29-04-2021 20:20 2610834 Zgłoszenie
Fetysze Piss śląskie Mysłowice kontakt
Mam 37 lat. Poznam faceta lubiącego sikać do ust, wsadzać kutaska i ruchac buźke. Kogoś ciekawego, chętnie dominującego bo lubię być uległy, ssać sutki, lizać ciałko.
29-04-2021 14:27 2610692 Zgłoszenie
Fetysze Sonia 47 lat śląskie Pyrzowice kontakt
Cześć. Kocham sexi "dziwne" ciuszki Sklep WISH np.. Ktoś coś z Katowic i o kolic?
28-04-2021 12:33 2610269 Zgłoszenie
Fetysze Zapaszki 36 lat śląskie Jaworzno Sosnowiec kontakt
Siema, chciałbym przeżyć coś niesamowitego, mianowicie chciałbym poznać smakosza spoconego ciała, przy którym mógłbym pozwolić sobie na bycie bez prysznica tak ze 3 dni i zostać wylizanym od stóp aż do uszu, bez pośpiechu, dokładnie i długo z długim lizaniem jaj, pachwin i spoconego fiuta z zapachem. Dupkę jak coś mogę umyć. Możliwa zabawa w obie strony i wzajemne lizanie stóp i ciał, choć lubię jednostronnie oddawać się przyjemnościom. Ale nie ukrywam korci mnie bycie spoconym i vice versa również. I lubię zboków a im większy tym lepszy :)
28-04-2021 09:37 2610218 Zgłoszenie
Fetysze syn 36 lat śląskie Mysłowice kontakt
Bawiłem się dziurką, jeździłem po niej palcem i jak go powąchałem to poczułem lekki zapach kupci. FAJNIE BYŁOBY LIZAĆ JAKIEMUŚ TATUSIOWI TAKI NIEDOMYTY TYLECZEK. Nikt się nie musi dowiedzieć. Chcę ulegać i robić takie rzeczy
27-04-2021 23:12 2610112 Zgłoszenie
Fetysze MłodegoUległego 38 lat śląskie Sosnowiec kontakt
Poznam miłego młodego chłopaka lubiącego smak brudnej dupy u faceta, albo takiej dwu trzydniowej bez prysznica. Lubię przytulanie, pocałunki ale chciałbym żeby chłopak był dla mnie uległy w tym co zakazane. Korci mnie też sikać chłopakowi do dupy albo ust, kręci mnie to bardzo, czasem lekki wulgarek w seksie, choć na co dzień nie przeklinam wogóle i nie lubię ale w seksie mnie to trochę kręci
26-04-2021 22:00 2609673 Zgłoszenie
Fetysze Kundel 29 lat śląskie Gliwice kontakt
Cześć, Uległy, lubię dać się od czasu do czasu przecwelić. Szukam na dog training i tresurę. Mogę dojechać poza śląsk 173/90/12
25-04-2021 22:12 2609198 Zgłoszenie
Fetysze Zjadek 38 lat śląskie Katowice kontakt
Konkreta co nasra do ryja.
25-04-2021 12:33 2608941 Zgłoszenie
Fetysze OddamSie śląskie Śląskie kontakt
Siedzicie z kumplami i nudzi w się? Wpadnę i będę robić co każecie. Śląskie.
25-04-2021 06:07 2608796 Zgłoszenie
Fetysze swinka śląskie Mysłowice kontakt
wiem że to co napisze wielu zniesmaczy lecz chcialbym poznac faceta który lubi być brudny, czasem złożyłby majtki na niepodtartą dupę żeby uległy chłopak taki jak ja miał co wąchać i lizać. Lubię się przytulać całować i pieścić ale też marzę żeby zaspokajać zboczone pragnienia mężczyzny. Mam też takie marzenie żeby kiedyś wylizać dupę przy Twoich gościach jak wrócisz z toalety. Żebyś mógł się pochwalić jakiego grzecznego masz chłopaka. Chciałbym dużo czasu spędzać w łóżku na lizaniu obciąganiu całowaniu. Nie lubię się spieszyć. A jak lubisz to mogę tez milusio dawać dupci Lubię też brać do ust lub być w nie posuwany. Kręci mnie też dopychanie głowy do krocza jaj czy dupki jak pachnie. Mogę też całować i lizać stopy, dokładnie między paluszkami, myć ciałko językiem i co chwila się całować
24-04-2021 16:16 2608568 Zgłoszenie
Fetysze Lizak 38 lat śląskie Sosnowiec kontakt
Bylbym zainteresowany znajomością z facetem 40+ ze skłonnością do wykorzystywania młodszego i zboczeń. Były Partner lubił jsk liże jego przepocone jaja, ssam fiuta wacham boxy liże stopy pachy i dupę. Całowanie slina i lizanie. Czułość i wyuzdanie. Szukam faceta któremu pasowalby taki koleś, w łóżku potrafie być mocno uległy
24-04-2021 00:09 2608273 Zgłoszenie
Fetysze Ostro 24 lata śląskie Rybnik kontakt
Niewolnik pozna doświadczonego Pana. Lubię być nagi, uziemiony, związany i dziękujący za każde sadystyczne zachowanie mojego Pana. Na spotkaniu chciałbym być zdominowanym podludziem, który nic nie może sam z siebie. Może pójdziemy na spacer i porozmawiamy o tym?
20-04-2021 22:53 2606813 Zgłoszenie
Fetysze Stopy 22 lata śląskie Katowice   Zdjęcie kontakt
Poznam kogoś kto chciałby zająć się moimi stopami. Miej tylko lokum, wiek i wygląd bez znaczenia. Ja 22/181/72 stopa 44. Pierwszeństwo mają osoby, które mnie przekonają :)
20-04-2021 13:14 2606556 Zgłoszenie
Fetysze Lucjan 68 lat śląskie Zawiercie kontakt
Poznam faceta z dużą dupa i dużymi cycami. Długość kutasa nieistotna.
19-04-2021 15:17 2606162 Zgłoszenie
Fetysze fagotka 31 lat śląskie Tarnowskie Góry kontakt
Szukam fistera (niekoniecznie z doświadczeniem), który będzie regularnie trenował mój tyłeczek ręką i dildami. Moje warunki: - Lokum u Ciebie - obowiązkowo. Zapewniasz miejsce do zabaw, ja przyjeżdżam do Ciebie. - Jestem żonaty, więc na 100% przyjadę nieprzygotowany do zabaw. Każdorazowo przed zabawą będziesz mi musiał zrobić konkretną lewatywę, żeby mnie wyczyścić.Musisz umieć to robić i czuć się w tym pewny. - Po czyszczeniu oczekuję około 2h treningu mojego tyłeczka i konkretnego wymasowania prostaty. Dochodzę do potężnych i wielokrotnych orgazmów w ten sposób - ostrzegam! Każdorazowo za taki trening i orgazmy analne odwdzięczę Ci się porządnym lodzikiem do finiszu. Zapraszam do kontaktu tylko zdrowych, dbających o higienę, konkretnych i czujących klimat.
18-04-2021 00:12 2605357 Zgłoszenie
Fetysze UleglegoFrienda 36 lat śląskie Sosnowiec kontakt
Hejka. Spokojny aczkolwiek zboczony "chłopak" szuka równie zboczonego i uległego przyjaciela. Lubię ponosić te same majtki parę dni, skarpety mniej bo z 2-3 dni, do tego mój kutas ma ewidentny zapaszek pod skórką. Szukam przyjaciela który lubi takie klimaty. Byłbym wniebowzięty gdybyś lubił lizać kilkudniowy tyłek. Raz na jakiś czas mam potrzebę wejścia w fajną dupę ale anal nie jest dla mnie priorytetem. Lubię być lizany i mieć opierdalane stopy i niuchanego kutasa i napluć do ust, spuścić się w usta, posiedzieć dupą na twarzy też. Więc musisz to lubieć, bo ja lubię miło spędzić czas ale potraktować jak zabawkę, lizaka - tego czasem potrzebuję. Czasem nawet piss. Taki lekko cwelowaty przyjaciel na dłużej by mi się przydał na miły wieczór i noc
15-04-2021 12:29 2604142 Zgłoszenie
Fetysze Feety 19 lat śląskie Gliwice   Zdjęcie kontakt
Hej, jestem szczupłym chłopakiem, chciałbym z.a.r.o.b.i.c na swoich zgrabnych stopkach. Możecie robić ze stopkami co chcecie, wedle życzenia. Jestem mobilny, mam lokum.
13-04-2021 01:06 2603137 Zgłoszenie
Fetysze Sox śląskie Śląskie Łódzkie kontakt
Szukam dominującego którego kręci dawanie znoszonych soxow, poniżanie, plucie i inne zabawy. Woj. Śląskie i Łódzkie.
11-04-2021 16:49 2602467 Zgłoszenie