Ogólne Synek 22 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Synek z Warszawy 22lata spotka się z Panem za P.L.N zdominuje lub dam się zdominować, jestem szczupłym zdrowym i dyskretnym oraz uniwersalnym chłopczykiem lubię bardzo anal, oral, pieszczoty, całowanie, Onan, mam lokum, ale też dojezdzam do hoteli i do domów, Miłego dnia
Wczoraj 20:27 3125979 Zgłoszenie
Ogólne Marek 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Obciągnę lub dam do obciagniecia, wspólne walonko, lokum jest.
Wczoraj 20:42 3125989 Zgłoszenie
Seks Moat 42 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Aktywa przy kości do zabawy moimi dziurami ja 42 174 74
Wczoraj 20:36 3125986 Zgłoszenie
Seks Toja mazowieckie Warszawa kontakt
Chętny ktoś dać piss?
Wczoraj 20:29 3125981 Zgłoszenie
Seks Trzeci 45 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Zapoznam się z parą facetów, która mieszka razem w Warszawie, najchętniej w średnim wieku, starszych lub dużo starszych. Ja, normalna budowa, zdrowy, owłosiony, wysoki, wykształcony, na poziomie, z Warszawy. Cel: przyjaźń, stała znajomość, utrzymywanie kontaktu, wspólne wypady, spędzanie czasu na rozmowach, piwie, wspólnych zainteresowaniach, itp. Po wzajemnej akceptacji możliwy seks.
Wczoraj 20:21 3125975 Zgłoszenie
Ogólne Tomek 37 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Walonko, obciaganko przy piwku i drinkach...ktoś chętny? Mam lokum
Wczoraj 20:11 3125973 Zgłoszenie
Praca - dam masaz 48 lat mazowieckie warszawa kontakt
szukam mlodego szczupłego chłopaka który potrafi zrobić fajny mas-az
Wczoraj 20:03 3125972 Zgłoszenie
Seks Kamil 46 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam młodego pasywka na fun co lubi się wypiąć
Wczoraj 20:00 3125970 Zgłoszenie
Seks Pakera mazowieckie Warszawa kontakt
Szczupłego chłopaka, lubiącego wyssać pałę, może jakiś spocony ogier po siłowni, który potrzebuje białka po treningu? Ja młody chłopak, pełnoletni, 170 / 65 / 17 regularnie wystawię do obciągu. Szukam kogoś w wieku 18 - 35.
Wczoraj 19:58 3125968 Zgłoszenie
Ogólne FitBoy mazowieckie Warszawa kontakt
Siema! Szukam nowych Kumpli do wspólnych treningów: brzuszki, pompki, rozciąganie, joga, jakieś kardio... Ćwiczenia na macie. Nie szukam nikogo na siłownie. Jeśli jesteś zainteresowany wspólnymi treningami, koniecznie się opisz. Napisz czy masz gdzie ćwiczyć, gdzie chciałbyś. Określ swój poziom, czy ćwiczysz coś na co dzień, czy jesteś początkujący, a może jesteś trenerem personalnym albo jakimś instruktorem? Jak chcesz razem poćwiczyć - daj znać. Razem zawsze lepiej się motywować. ;) O mnie: 174 / 69 / normalna budowa ciała, jeszcze nie jestem fit, ale chciałbym ;P Do zobaczenia na wspólnym treningu.
Wczoraj 19:50 3125964 Zgłoszenie
Seks NaDzisiaj 47 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Męski łysol brodacz 170 70kg 18, lokum Bemowo. Zapraszam podobnego czystego zdrowego na spotkanie i wspólne zajęcie się swoimi ciałami, przytulanie rozmowę . Bez ćpania chlania
Wczoraj 19:37 3125959 Zgłoszenie
Ogólne Michał 47 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam kumpla, który lubi jak inny facet jest nagi dla niego, gdy on jest w ubraniu. Szukam na dłużej. Ja 47 178 79 17 owł. FOT nie wysyłam.
Wczoraj 19:34 3125956 Zgłoszenie
Ogólne Kuba 29 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Spoko normalnego kumpla na meski chill, chetnie zdoje itp.lubie dojrzalszych, włochaci mile widziani ; ) ja nowy w klimacie i temacie, otwarty na temat i sex fantazje, ja bi 175 60 17 pu, twoje lok.realnych;)...
Wczoraj 19:25 3125951 Zgłoszenie
Ogólne Dam 35 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Chętnie ustawię się dziś na ostre jebanie z męskim samcem Ja szczupły brunet z brodą, 35 lat. Jarają mnie męscy faceci z dużymi sztywnymi pałami Otwarty na wiele, odezwij się jeśli masz ochotę dobrze poruchac. Chętnie obsłużę 2 aktów
Wczoraj 19:22 3125947 Zgłoszenie
Ogólne Tomek 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Chetnie obciagne, do konca..... mam lokum..... Kto chetny?
Wczoraj 19:22 3125946 Zgłoszenie
Seks Andrzej 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam starszego grubszego faceta 40-67 lat który lubi byś dobrze obsłużony : ja liże dupsko , obciągam ! Ja wysoki misiek z wąsem . Chętnie obsłużę też kierowców i tirowców ! Pisz dzwoń
Wczoraj 19:11 3125940 Zgłoszenie
Seks Dziura 27 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Ktoś chętny dziś na dziurę lub gardło? Ja mobil 27, wieczorem
Wczoraj 19:06 3125939 Zgłoszenie
Seks lachomat mazowieckie Marki kontakt
Oralna suka obsłuży kutasa. am lokum, może być plener
Wczoraj 19:02 3125938 Zgłoszenie
Ogólne Matek 37 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Zaprosze na wspolne walonko, obciaganko itp. zabawy... bez spiny, na luzie.. mam lokum., kto zainteresowany?
Wczoraj 18:46 3125934 Zgłoszenie
Praca - szukam Kubabi 29 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Hey, potrzebuje pilnie troche dorobić, moze ktos kogos szuka do pomocy lub ma jakas oferte, jestem otwarty, wolne weekendy i popoludnia, jestem otwarty i dokladny, lubie tez amatorsko masowac, pzdr.
Wczoraj 18:18 3125927 Zgłoszenie
Ogólne Rafal 30 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Witam Nietypowe ogłoszenie z mej strony .Ale zwracam się z pytaniem.,czy jest tu ktoś kto pomógł by mi w przygotowaniu się do matury z matematyki podstawowej(potrzebuje ja napisać)aby iść na drugie studia. Oferuje barter ,jestem fizjoterqpeuta -chociaz 1-2h w tygodniu. Dziękuję
Wczoraj 18:17 3125925 Zgłoszenie
Seks dużyMisiek43 43 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Teraz obciągnę starszemu Panu w gumie. Przystojny duży, 198/130/17. Jestem mobilny, aktualnie w okolicach hali Mirowskiej.
Wczoraj 18:09 3125922 Zgłoszenie
Seks Spotkanie 31 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Męski normalny bez przegięć koleś bi szuka chętnego i dyskretnego męskiego kolesia przed którym mógłbym klęknąć i zająć się kutasem i jajami. Lubię owłosione męskie nogi mieć głowę między udami. Realnego poznam.
Wczoraj 18:06 3125921 Zgłoszenie
Ogólne Ursus 33 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Siema. Jestem w okolicy Factory Ursus. Mam ochotę possać zdrowego kutasa. Zabawa, tylko i wyłącznie. Konkretnie. 33 185 88, bi
Wczoraj 17:49 3125914 Zgłoszenie
Praca - szukam Informatyk 40 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Komputer odmówił posłuszeństwa? System padł? Jest problem z drukarką, dyskiem, routerem, internetem lub innym sprzętem IT? Informatyk z prawie 20-letnim stażem pomoże, podjedzie (w rozsądnych odległościach w Warszawie), zajmie się problemem i nie skasuje tyle, co inne serwisy. Chcesz mieć swojego i zaufanego człowieka od takich spraw i nie obawiać się o zawartość dysku? Właśnie go znalazłeś.
Wczoraj 17:40 3125911 Zgłoszenie
Seks Kris 45 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Poznam fajnego tatuśka lub dziadka z Warszawy, do stałej, dyskretnej znajomości, u mnie. Chętniej singiel. Ja męski, owłosiony brunet, szczupły, sympatyczny
Wczoraj 17:17 3125902 Zgłoszenie
Ogólne Paweł 28 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Hey, szukam dodatkowej pracy by dorobic, realnie, rzetelnie i dyskretnie ;) pzdr.
Wczoraj 17:02 3125894 Zgłoszenie
Seks MAX 35 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Hejka Chętnie się spotkam u Ciebie na dobry męski seks, lubię oral anal całowanie różne męskie zabawy. Ja 35 165 50 15 pas, zapewniam i oczekuję dyskrecji.
Wczoraj 16:54 3125891 Zgłoszenie
Seks michal mazowieckie wawa kontakt
ten psychiczny co pisze ze jest hetero i nie moze znalesc dziewczyny to ze mna juz pisal 8 lat temu i tez pisal ze jest hereto a to zakompleksiona ciota
Wczoraj 16:37 3125886 Zgłoszenie
Seks Andrzej 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Jestem wysokim miśkiem porządnie obciągam oraz zajebiscie liże rowa ! Jesteś starszym masywnym grubszym facetem i potrzebujesz takich pieszczot , chętnie cię obsłużę . Panowie 40-67, chętnie kierowcy , tirowcy , plenerek ! Pisz dzwoni nie pożałujesz
Wczoraj 16:17 3125875 Zgłoszenie