Ogólne XXX małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Dziś 13 maja. Dzień, w którym 104 lata temu w Fatimie objawiła się dzieciom Matka Boża wzywając do odmawiania Różańca i podjęcia pokuty. Dzieci Franciszek, Hiacynta i Łucja były karane, bite i więzione z powodu tego co mówiły. Objawienia zostały uznane przez Kościół za autentyczne w 1930 r. Matka prosiła „Ofiarujcie bezustannie Najwyższemu modlitwy i umartwienia. Ze wszystkiego, co tylko możecie, zróbcie ofiarę w intencji zadośćuczynienia za grzechy, którymi jest On obrażany i dla uproszenia nawrócenia grzeszników (…) Módlcie się wiele, czyńcie ofiary za grzeszników, bo wiele dusz idzie na wieczne potępienie, nie mają bowiem nikogo, kto by się za nie ofiarował i modlił”.
13-05-2021 13:18 2617653 Zgłoszenie
Ogólne BonarkaTeraz małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Teraz jestem w klopie Bonarka na górze vis a vis dawnego Liroy Merlin, ostatnia kabina. Ja pas perw obciagne z finałem, wylize jaja dupe stopy, dam dupy do jebania i fistu. Jestem mega nakręcony, wpadaj
13-05-2021 14:37 2617690 Zgłoszenie
Ogólne Uległy małopolskie Kraków kontakt
Dzień dobry. Jestem uległym pasywem 27l 174 67, szukam fu.chy, chętnie zrel.aksuje Ci plecy, ogar.nę lokum i to wszystko nago. Zapraszam do kontaktu.
13-05-2021 14:25 2617680 Zgłoszenie
Seks Marek 42 lata małopolskie Kraków kontakt
Uwielbiam się przytulać i całować bez końca, poznam chłopaka / faceta który ma podobnie. Lubię też oral, oprócz tego miłą rozmowę. Ja 42/190/95/17, przystojny facet, trochę misiek, otwarty na znajomość. Ty z Krakowa, do 41 lat z lokalem:-)
13-05-2021 13:21 2617656 Zgłoszenie
Ogólne Staregopasywa 38 lat małopolskie Cz-waKrakow kontakt
Męski aktywny facet szuka Starego grubego dziadka 70+++ ja dziś przejazdem. Kto Mnie porządnie obsłuży. Lubię ostro tylko dziadki.
13-05-2021 13:05 2617645 Zgłoszenie
Seks dyskretny 28 lat małopolskie Kraków kontakt
Młody zadbany bi szuka dyskretnego zadbanego bi lub najlepiej żonatego na układ plener itp..
13-05-2021 12:52 2617639 Zgłoszenie
Seks krk 22 lata małopolskie Kraków kontakt
Młody i ładny da dupy panom z dużym i stojącym sprzętem w wieku 18-70 lat, mam lokal
13-05-2021 12:29 2617631 Zgłoszenie
Seks sponsor 28 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Szukam wysportowanego ziomala, pakera z pięknie wyrzeźbionym torsem który chce d.o.r.o... :p Chciałbym podziwiać wysportowane męskie ciałko wzrokiem dłonią i językiem. Poczuć dotyk napiętych mięśni, a językiem ich smak. Więc jak masz muskularne, dobrze zbudowane ciałko, lokum lub auto i potrzebujesz kasy, napisz do mnie :D
13-05-2021 12:01 2617622 Zgłoszenie
Seks Darek 39 lat małopolskie Kraków kontakt
Seks zabawa jutro Kraków do soboty kto chętny?
13-05-2021 11:22 2617603 Zgłoszenie
Ogólne Tesco 39 lat małopolskie Kraków kontakt
Teraz Tesco Kapelanka ha 39 latek misiek chętnie się spotkam z kimś wiek i wygląd bez znaczenia chętnie obciagne wyliżę jajca i dam dupci w zamian za ba.nk.not dla mnie konkretni i zainteresowani pisac
13-05-2021 10:53 2617592 Zgłoszenie
Ogólne sponsor 28 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Szukam wysportowanego ziomala, pakera z pięknie wyrzeźbionym torsem który chce d.o.r.o... :p Chciałbym podziwiać wysportowane męskie ciałko wzrokiem dłonią i językiem. Poczuć dotyk napiętych mięśni, a językiem ich smak. Więc jak masz muskularne, dobrze zbudowane ciałko, lokum lub auto i potrzebujesz kasy, napisz do mnie :D
13-05-2021 10:49 2617590 Zgłoszenie
Ogólne TerazChetny małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Ja Pas perwers nakrecony daje dupy do ostrego analu fist po lokiec. Lize dupe jaja stopy duże dilda Popek itd chętny teraz na real
13-05-2021 10:30 2617582 Zgłoszenie
Seks Oralny małopolskie Kraków kontakt
Szukam faceta do zabaw oralnych w wieku do ok 50 lat
13-05-2021 08:20 2617533 Zgłoszenie
Ogólne Adam 45 lat małopolskie Nowy Targ kontakt
Witam serdecznie ja 45l 182 85k z chęcią poznam starszego Pana który jest zainteresowany mmila przyjaźnią stałymi spotkaniami pana który lubi piescic dupcie i ruchac ja bardzo dyskretny może ktoś szuka bardzo dobrego glazurnika może remont mieszkania Kraków Nowy Targ jak jesteś zainteresowany pisz a moja dupcia będzie dla ciebie
13-05-2021 08:19 2617532 Zgłoszenie
Seks Spoko 48 lat małopolskie Nowy Sącz kontakt
Poznam na dluzej starszego 55-65 lat (mlodszym dziekuje) najchetniej akt lub uni.ja 48 178 80 18 zonaty bi.tylko nowy sacz i bliska okolica.
13-05-2021 08:02 2617522 Zgłoszenie
Ogólne Mlodyssak małopolskie Tarnów kontakt
Szukam chętnego kierowcy TIRa lub busa który przejeżdża w najbliższym czasie lub obecnie jest w Tarnowie i chętnie wystawi swój sprzęt do obciągu w kabinie. Jarają mnie starsi faceci i fajne sprzęty, lubię duże jaja i męskich facetów. Odezwij się, wystaw kutasa z nie pożałujesz.
13-05-2021 07:29 2617511 Zgłoszenie
Ogólne Maciek 43 lata małopolskie Kraków kontakt
Pawle z parku dzięki za spacer. See you. Maciek.
13-05-2021 01:20 2617464 Zgłoszenie
Komercyjne Trio 21 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Interesuje cię ostre wypierdolenie się wielkimi kutasami przez trzech kolesi ? Dobrze trafiłeś . Dobrze trafiłes nasze gnaty są do twojej dyspozyci 24h . Jestesmy dyskretni , bezpruderyjni otwarci bez kompleksów . Dojeżdzamy w każdy zakątek kraju w bardzo krotkim czasie dogodnym dla ciebie po dogadaniu śię co do finansów
13-05-2021 00:58 2617459 Zgłoszenie
Ogólne ksiazew 63 lata małopolskie Kraków kontakt
chcialbym poozmawiac z duchownym o nie skromnych rzeczach kioee mnie dotycza
13-05-2021 00:24 2617452 Zgłoszenie
Seks pasyw 44 lata małopolskie Krynica kontakt
Witam Spotkam się że starszym, męskim, bardzo dyskretnym panem. Mile widziany żonaty. Pozdrawiam wszystkich czytających.
12-05-2021 23:56 2617444 Zgłoszenie
Seks Possam małopolskie Kraków kontakt
Chętnie possam Piaski nowe
12-05-2021 23:55 2617442 Zgłoszenie
Seks fajny 39 lat małopolskie Kraków kontakt
Pawle, fajny gość z ciebie i na pewno ktoś taki jak ty nie powinien być sam – usłyszałem niedawno od kumpla, gdy zacząłem trochę żalić mu się na moją samotność. Wtedy podsunął mi właśnie ten portal i pomysł, by zamieścić tu ogłoszenie. Jestem tu pierwszy raz i nie bardzo wiem, co pisać. Rzeczywiście, czuję się w tym pięknym Krakowie trochę samotny. Wokół mnóstwo ludzi (w mojej pracy, w sąsiedztwie), ale nie ma żadnych głębszych relacji, nie ma z kim wyjść na rower, pogadać bez tabu, pospacerować. Samotność zabijam czytaniem książek (czytam ich całkiem sporo), jazdą na rowerze i spacerami. Jestem wierzący i praktykujący. Chciałbym spotkać również takiego, który wierzy i praktykuje. Nie wiem, co więcej pisać. Jestem bardzo otwarty na nowe znajomości. Mam nadzieję, że odezwie się do mnie ktoś, kto nie zaczyna i nie kończy znajomości na temacie sexu.
12-05-2021 23:17 2617430 Zgłoszenie
Ogólne Napslomyparking 39 lat małopolskie Kraków kontakt
Ktoś mop Zakrzów dzisiaj będzie.. Chętny na zabawę wc
12-05-2021 22:39 2617419 Zgłoszenie
Fetysze Tim 41 lat małopolskie Kraków kontakt
Dla potrzebujących spermy w ustach, parking pod biedronką na Kozłówku, podjeżdżasz autem ja wsiadam ściągam spodnie ty się pochylasz i ssiesz mi, aktualne całą noc do rana
12-05-2021 22:12 2617403 Zgłoszenie
Ogólne Michał 26 lat małopolskie Myślenice okolice   Zdjęcie kontakt
Poznam aktywnego faceta, chętnie do dłuższej relacji , proszę napisz coś o sobie, a odwdzięczę się tym samym niestety, nie posiadam lokalu do spotkań . Szukam tylko osób na poziomie kulturalnych i konkretnych pozdrawiam.
12-05-2021 21:48 2617394 Zgłoszenie
Ogólne Chetny małopolskie Kraków kontakt
Zna ktoś knajpę gdzie będzie można zabawić się z kelnerem,Kraków i okolice
12-05-2021 19:12 2617329 Zgłoszenie
Ogólne Lodi 30 lat małopolskie Kraków kontakt
Hejka, jadę koło 20 z huty na Zabierzów po drodze chętnie zrobię przystanek na obciąganko. Ja 30l 179 /84/14 z bródką.
12-05-2021 19:01 2617322 Zgłoszenie
Seks uklad małopolskie kraków kontakt
konkreta na uklad , na regularne obciaganie ci druta, jestem dyskretny i uległy.
12-05-2021 18:46 2617313 Zgłoszenie
Ogólne Rafal 44 lata małopolskie Niepołomice kontakt
Dziś wieczorem puszcza niepolomice parking
12-05-2021 18:32 2617306 Zgłoszenie
Ogólne Fajny 32 lata małopolskie Kraków kontakt
Fajny męski pasyw 32 latek normalnej budowy ciała wysoki szuka faceta uni lub akt na męski seks. Lokum mam. Dyskrecja i higiena gwarantowana.
12-05-2021 17:57 2617296 Zgłoszenie