Ogólne Jaja 36 lat zachodniopomorskie Goleniow okolice kontakt
Goleniów,okolice kto zrobi loda? Ja Bez lokum. Dyskretny. Nigdy nie robił mi tego facet. Mój pierwszy raz. Konkretnie tylko dzisiaj bo naszła ochota spróbować. Pisząc opisz się i konkretnie co gdzie kiedy
21-04-2021 18:03 2607119 Zgłoszenie
Seks Adam zachodniopomorskie kołobrzeg kontakt
Szukam do sexu aktywnego kolesia ja pas przystojny
21-04-2021 16:42 2607091 Zgłoszenie
Ogólne Robert zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Danielu / poczta Bank... / problem z pocztą napisz z innego adresu albo sprawdź poprawność adresu
21-04-2021 12:12 2606981 Zgłoszenie
Ogólne On123 zachodniopomorskie Myślibórz kontakt
Szukam na dziś mobilnego .chetnie się zajmę A Ty możesz też moim się zająć. Dyskrecja
21-04-2021 08:31 2606896 Zgłoszenie
Ogólne Uni 26 lat zachodniopomorskie Kołobrzeg kontakt
Spotkam się z mobilem za pomoc 26 170 70 17
20-04-2021 20:54 2606771 Zgłoszenie
Ogólne Jacek 43 lata zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Witam, jestem żonaty bi ogolony i zadbany mało doświadczony,może znajdę tu konkretnych i normalnych ludzi.. którzy są chętni na ciasny tyłek oraz usta...mam lokum zapraszam,jestem bardzo dyskretny żona wyjechała na miesiąc, nie bój się napisać i jeśli mam lokum wejdź o nic się nie martw
20-04-2021 19:58 2606744 Zgłoszenie
Seks Pas 36 lat zachodniopomorskie szczecin okolice kontakt
Oddam się 2 lub więcej .Wiek najlepiej poniżej 35 lat , Wasze lokum i sterczące fajne kutasy które będą mnie dominować .Po grze wstępnej najchętniej też jednocześnie :P Możecie mnie brać w różnych konfiguracjach i pozycjach Szuka ,zadbany , normalnej budowy ,fajny i przystojny facet .Robicie ze mną to na co macie ochotę, czyli możecie się zlewać ,piss , wkładać nie tylko kutasy , Opiszcie się w odpowiedzi .Szukam zdrowych ,konkretnych i zadbanych ..Już nie wiem jak mam kogokolwiek zachęcić i tu się zupełnie nikt nie odzywa . Ktoś realny ?
20-04-2021 16:55 2606673 Zgłoszenie
Ogólne Mas zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Mas aży sty na dziś wieczorem.. za p ln
20-04-2021 13:06 2606553 Zgłoszenie
Ogólne Maciek 56 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Szukam 60 + zdrowego konkretnego najlepiej na stały układ spotkania kilka razy w mcu. Młodsi nie pisać
20-04-2021 10:56 2606504 Zgłoszenie
Ogólne Sam 45 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Czy ktos moze polecic kto wykonuje dyskretne ma sa że w Szczecinie?
20-04-2021 00:05 2606371 Zgłoszenie
Seks Seks 27 lat zachodniopomorskie Kołobrzeg kontakt
Hej, będę w Kołobrzegu od 15 mają w sanatorium. Chętnie pospotykam się w tym czasie z jakimś aktywem
19-04-2021 19:59 2606285 Zgłoszenie
Ogólne Tygrysek zachodniopomorskie Świnoujście Międzyzd kontakt
Witam. Szukam noclegu na weekend majowy 01-03.2021 w rozsądnej cenie dla 3 osób . Najlepiej pokój z łazienką, proszę o poważne oferty. Liczę na poważne oferty w rozsądnej cenie. Pozdrawiam,
19-04-2021 19:38 2606277 Zgłoszenie
Ogólne Piotr 31 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Fajny uległy pasyw 31/185/76/19 szuka kumpla do 50 lat na ostry męski seks. Lokum mam w centrum. Telefon w zakładce
19-04-2021 18:49 2606253 Zgłoszenie
Seks Ulegne 36 lat zachodniopomorskie Szczecin okolice kontakt
Oddam się 2 lub więcej .Wiek najlepiej poniżej 35 lat , Wasze lokum i sterczące fajne kutasy które będą mnie dominować .Po grze wstępnej najchętniej też jednocześnie :P Możecie mnie brać w różnych konfiguracjach i pozycjach Szuka ,zadbany , normalnej budowy ,fajny i przystojny facet .Robicie ze mną to na co macie ochotę, czyli możecie się zlewać ,piss , wkładać nie tylko kutasy , Opiszcie się w odpowiedzi .Szukam zdrowych ,konkretnych i zadbanych ..Już nie wiem jak mam kogokolwiek zachęcić i tu się zupełnie nikt nie odzywa . Ktoś realny na ten weekend ?
19-04-2021 18:30 2606242 Zgłoszenie
Seks Adamm zachodniopomorskie kołobrzeg kontakt
Pas szuka dyskretnego aktywa posiadam lokum
19-04-2021 18:15 2606235 Zgłoszenie
Ogólne BOLO zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Cześć ja spoko dres ,siłka,po zk itp . Chce poznać dobrego kumpla który może mi pomóc fin . Z dobrego serca !! Nie coś za coś ,pewnie 99%,9 mam gdzieś czy potrzebuje czegoś czy nie !! Spoko rozumiem !! Ale zostawiam 000,1 że znajdzie sie ten 1 mega dobry człowiek dziękuje !! Nazywajcie mnie jak chcecie . Możecie bo mnie nie znacie ! Proste ! Jestem szczery do bólu ale nie zmienie sie !! Do tego jedynego ! Dziękuje ci bardzo.
19-04-2021 16:04 2606181 Zgłoszenie
Seks Seks 27 lat zachodniopomorskie Kołobrzeg kontakt
Hej, będę w Kołobrzegu od 15 mają w sanatorium. Chętnie pospotykam się w tym czasie z jakimś aktywem
19-04-2021 16:02 2606179 Zgłoszenie
Ogólne Oooo zachodniopomorskie kołobrzeg kontakt
Ja dojrzały men dobrze obdarzony przez naturę,,aktyw,uni z brodą,od 27 w sanatorium w Kołobrzegu-Bałtyk ,proszę o pełny opis inaczej wylądują w koszu.,brak lokum.
19-04-2021 12:27 2606074 Zgłoszenie
Praca - szukam SZEFKUCHNI zachodniopomorskie warszawa kontakt
Witam kucharz samodzielny z doświadczeniem odpowiedzialny bez nałogów dobrze gotującego smacznie , podejmę prace od zaraz nad morzem zachodnim z zakwaterowaniem , lub w warszawie jak Szef kuchni lub kucharz prowadzący kuchnie zajmuje się kuchnia polska europejska i jeszcze wieloma rzeczami w gastronomi dania wega dania mączne pizza itp poprowadzę Ośrodek Wczasowy nad morzem jako szef kuchni lub bistro bar pensjonat itp czekam na konkretna ofertęi propozycje pracy od zaraz najlepiej lubię porządek i ład w miejscu pracy ,szanować produkty jestem osobą bez nałogów szybką organizacyjną mam tez swoje receptury dań i przekąsek ustalam menu kartę itp czekam na info telefoniczną
19-04-2021 12:22 2606072 Zgłoszenie
Seks marek 40 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Poznam chłopaka z lokum. Najlepiej małodoświadczonego.
19-04-2021 11:50 2606053 Zgłoszenie
Ogólne max 38 lat zachodniopomorskie Goleniów kontakt
szukam na seks, realne spotkanie, 180.85.17 bi, kogos podobnego, pisarze bardzo prosze o niepisanie
19-04-2021 11:42 2606044 Zgłoszenie
Seks mały 50 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Szuka fana rimmingu i lizania stóp ...itd ...ja siedze na twojej twarzy a Ty lizesz głeboko dziurke .....jesli gleboko lizesz ,ja robie tobie oral .....lub ja siedze , leze a ty lizesz mnie całego .....piss ...sperma ...lekkie pervers .......wiecej info w mailu ..chetnie stały uklad.
19-04-2021 11:42 2606043 Zgłoszenie
Ogólne matt 33 lata zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Witam. szukam kumpla na wspólne lody. Ty do maks 35 lat. Chata na spotkanie jest. Prosze o opis w odp. Pozdrawiam
19-04-2021 11:39 2606041 Zgłoszenie
Ogólne Dyskret 19 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Szukam dyskretnego kumpla w podobnym wieku, więcej priv
19-04-2021 09:43 2605984 Zgłoszenie
Seks darek 30 lat zachodniopomorskie szczecin kontakt
Zaproszę do siebie chłopaka który ma chęć zrobić lodzika. Ja dyskretny i zdrowy, szczupły 30latek. Szukam na dziś pana 18-40. Ktoś chętny?
19-04-2021 09:39 2605981 Zgłoszenie
Ogólne Jacek 43 lata zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Jutro mam wolne od 21-1. Ja uniwersalny grubasek uwielbiający zabawy analne z zabawkami. Daj znać co lubisz. Chemia miłe widziana
19-04-2021 01:41 2605918 Zgłoszenie
Seks Angelika 30 lat zachodniopomorskie Szczecin   Zdjęcie kontakt
Jestem 30latkiem pasywnym noszę damską bieliznę poznam Pana Aktywa który lubi te klimaty i dobrze wybzyka mi moją ciasną gorącą dupcię tak że będę jęczeć i piszczeć jak dziewica z podniecenia i spuścisz się mi w dupcię bez gumki czekam na info od chętnego w realu wybzykać mi dupcię w lesie koło Zdunowa spotkanie w Sobotę wieczorem tylko realni chcesz ruchnąć darmo w zamian twoja sperma w mojej dupci czekam chętny nie zwlekaj!!! Będę dostępny wieczorekm za parkingiem szpitala w Zdunowie wieczorem koło szpitala 2 mają ubrany jak na fotce czekam na info od chętnego w realu wybzykać mi dupcię w lesie koło godziny 18-19
Dzisiaj 08:53 2605448 Zgłoszenie
Ogólne Lok 40 lat zachodniopomorskie Koszalin kontakt
hej , szukam kogoś fajnego, nienudnego kumpla z Koszalina. Może, ktoś chodzi na siłownie, lub uprawia sport... Warto się wspierać i motywować do realizacji wspólnych celów.
29-03-2021 12:20 2595768 Zgłoszenie
Ogólne Sss zachodniopomorskie Koszalin kontakt
Poznam do dyskretnych spotkan 45 plus ja 47. Tel.w zakładce
27-03-2021 05:22 2594607 Zgłoszenie
Seks KONKRET 40 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Witam. Konkretny 40latek, szczupły zadbany męski. Uniwersalny...moge być pas jak i akt. Szukam konkreta szczuplego zadbanego, młodszego lub podobnym wieku do konkretnych zabaw męskich. Najlepiej na dłużej. Brak lokum. Więcej zainteresowań na priv.
21-03-2021 10:58 2592107 Zgłoszenie