Seks Uległy 28 lat opolskie Opole Nysa Zawadzkie kontakt
Wydoje do końca i dam się wyruchać kierowcy TIRa, Busa, Ciężarówki. Jestem mobilny, mogę gdzieś dalej dojechać. Panowie przy kości i Panowie w roboczych ubraniach miłe widziani. Ja 28lat 180.80
Dzisiaj 14:28 2799269 Zgłoszenie
Ogólne OpolskiŚmieć 34 lata opolskie Opole kontakt
Witam. Poznam starszego aktywnego Pana, mastera, dominującego albo po prostu dyskretnego zboka, który nauczy cwela gdzie jego miejsce. Jestem z Opola, ZWM. Oferuję higienę i dyskrecję. Nie mam lokum niestety. Za spust w gardło ZROBIĘ WSZYSTKO. Preferuję Panów 40+
Dzisiaj 09:13 2799100 Zgłoszenie
Ogólne Inżynier 30 lat opolskie Opole kontakt
Cześć :) Czy zaglądają tu osoby uczęszczające do Just Gym? Chętnie znajdę partnera do wspólnych treningów. Jeśli to dla kogoś ważne to moje cyfry 183/78/16/30p Pozdrawiam
Dzisiaj 08:30 2799082 Zgłoszenie
Ogólne Normal 49 lat opolskie Opole kontakt
Chętnie poznam chłopaka w wieku od 18 do 30 lat, pasywnego, niezmanierowanego, bez dziwnych upodobań, szczupłego, do spotkań od czasu do czasu lub do związku. :Ja 181./78/18, zrównoważony emocjonalnie i umysłowo, porządny i zadbany. :)
Wczoraj 18:40 2798878 Zgłoszenie
Ogólne Roomster 40 lat opolskie Okolice bardzo ładne kontakt
Hej. Czy bywają tu faceci, którzy po treningu, sparingu chcieliby spuścić z kija? Preferuje większych, silnych facetów. Szczegóły prv
Wczoraj 16:57 2798840 Zgłoszenie
Ogólne Robin 35 lat opolskie Opole kontakt
Będę jutro między 7 a 8 w Opolu. Po długich zmaganiach służbowych chciałbym skorzystać z prysznica i w spokoju napić się kawy. Znajdzie się dobra osoba która mogła by przyjąć na krótki odpoczynek i udostępnić łazienkę. Będę mega wdzięczny.
Wczoraj 09:12 2798647 Zgłoszenie
Ogólne Xxx 23 lata opolskie Kedzierzyn kontakt
Ktos chetny na wspolny wypad dzisiaj do sauny?
25-05-2022 15:44 2798353 Zgłoszenie
Seks wwdddsbgsfb opolskie KRAPKOWICE   Zdjęcie kontakt
lubię połykać spermę , obciągam do końca kutasa do wytrysku potem połykam , chcesz sie spuścić zadzwoń .przejezdezasz przez Krapkowice tirem lub innym samochodem też cię zaspokoje oralnie zadzwoń o każdej porze .
24-05-2022 18:45 2797968 Zgłoszenie
Seks Uległy 28 lat opolskie Opole - Mysłowice kontakt
Obciągne do końca kierowcy tira . Mogę też gdzieś dalej dojechać .mile widziani też Panowie przy kości. Ja 28.182.80.17 pas
23-05-2022 18:27 2797522 Zgłoszenie
Ogólne Kris 40 lat opolskie Głogówek kontakt
Na dzisiaj realnego mobilnego pas lub uni na zabawę pałkami może anal. Wiek wygląd bez znaczenia. Możesz być otyły byle czysty.
23-05-2022 13:46 2797399 Zgłoszenie
Ogólne Inzynier 30 lat opolskie Opole Strzelce Kędzi kontakt
Cześć, Wybieram się w niedzielę 29.05. w góry (Jesennik). Z racji tego, że ekipa na wypad się wysypała chętnie poznam tu osobę, która również ma ochotę na górskie szlaki :) Wszyscy lubią cyfry, więc i ja napiszę 183/78/16/30p. Pozdrawiam
23-05-2022 12:38 2797377 Zgłoszenie
Seks Jacek 38 lat opolskie Kędzierzyn-Koźle kontakt
Kierowcy tirów na Azotach napiszcie chetnie wpadnę do was obciagnac possac. Mogę dać dup.. gwarantuje zdrowie i dyskrecje. 38 190 97 16 pas
23-05-2022 12:17 2797365 Zgłoszenie
Ogólne A322 20 lat opolskie Opole kontakt
Proszę o wyrozumiałość i pomoc zbiórka jest zweryfikowana przez portal odnośnie mojej choroby i celu jej!!! NIE BĄDŹ OBOJĘTNY!!!! Witam :) nazywam się Adrian i mam 20 lat miesiąc temu dowiedziałem się że mam anemie która jest już bardzo zaawansowana poziom mojej hemoglobiny wynosił 5,7 co oznaczało przy normie u mężczyzny 14,00 poziom zagrożenia życia :) teraz po pobycie w szpitalu czeka mnie zażywanie leków jak i żelaza oraz dalsze i długie leczenie :(( sam nie jestem w stanie opłacić wszystkich kosztów :( jeśli są tu jacyś ludzie o dobrym sercu i wyrozumiałośći dla drugiej osoby proszę o pomoc :)) dziękuję link niżej pomagam.pl/anemiaadriana
23-05-2022 08:24 2797240 Zgłoszenie
Seks Paweł52 52 lata opolskie Opole kontakt
Szukam żonatego faceta na dyskretne spotkania... Ja w sexie uni 178/84/ 18 włochata klata i na dole głowa łysa... Dyskrecja gwarantowana i dyskrecji oczekuję.
22-05-2022 21:11 2797081 Zgłoszenie
Seks Uległy 28 lat opolskie Opole kontakt
Obciągne do końca kierowcy tira . Mogę też gdzieś dalej dojechać .mile widziani też Panowie przy kości
22-05-2022 16:44 2796949 Zgłoszenie
Ogólne Wojtek 38 lat opolskie Opole kontakt
Ktoś wie na lubiszyckiej tam za garażami się coś dzieje
22-05-2022 15:24 2796917 Zgłoszenie
Seks Tomek38 38 lat opolskie Opole kontakt
Szukam kierowcy Tira, busa, kampera lub innego dostawczaka. Dzwoń pisz dojadę na parking i się pobawisz. Ja pas bi. 38 183 77 13cm Ssam do końca, spust robisz w gardło, czasem polkne. Ty zdrowy, czysty, dbający o higienę.. Mam czas od 17 codziennie.
22-05-2022 10:49 2796762 Zgłoszenie
Ogólne Brodacz 32 lata opolskie Opole kontakt
Widzielismy sie wczoraj miedzy 20 a 21 pod prysznicami na basenie. Kapales sie na golasa. Masz swietny tylek i w ogole caly jestes apetyczny ;) Ja po chwili tez sciagnalem kapiwlowkii. Zerkalismy na siebie, mysle, ze nieprzypadkowo. Daj znac, to sie umowimy na przyjemne dyskretne spotkanie.
22-05-2022 09:05 2796711 Zgłoszenie
Widziałem Cię Garaze 37 lat opolskie Opole kontakt
Spotkalismy sie rok temu za garazami na luboszyckiej, fajnie sie bawilismy, ja tobie ssalem, dlawiles mnie dawales plaskacze , spusciles sie na twarz, ja dotykalem twoich nóg i oboje sie fajnie podniecalismy. A pozniej na czacie nawzajem sie wystawialismy, i nawzajem lecielismy w kulki. Moze zgadajmy sie, pogadajmy i ustalmy jakis kontakt, i spotykajmy sie dalej bo sprawialo nam to duzo frajdy, ja chce sie tobie oddac, a ty masz na mnie ochote. . Jezeli to przeczytasz i bedziesz chetny sie spotykac, to napisz co miałęm mówic o twoim.
21-05-2022 10:17 2796209 Zgłoszenie
Seks Uległy 28 lat opolskie Opolskie kontakt
Obciągne do końca kierowcy tira . Mogę też gdzieś dalej dojechać .mile widziani też Panowie przy kości
20-05-2022 22:43 2796036 Zgłoszenie
Ogólne Wojtek 38 lat opolskie Opole kontakt
Ja misiek konkret .ty koles po 40 wpadasz ja klecze nago ty wystawiasz kutasa ciągnę do końca i się rozstajemy
20-05-2022 18:50 2795955 Zgłoszenie
Ogólne Zonaty 41 lat opolskie Nysa Brzeg kontakt
Zonatego lub parke KM na spotkanie poszukuję na staly uklad. Moge podjechac w niedzielę lub w tygodniu z rana.
20-05-2022 10:18 2795736 Zgłoszenie
Seks Daro opolskie Murów kontakt
Pasywa w damskich ciuszkach klimaty Sisi femboy trans mobilnego zdrowego
20-05-2022 06:17 2795634 Zgłoszenie
Ogólne tystudent opolskie Opole kontakt
Jakiś czas temu pisaliśmy jesteś studentem kierunku medycznego chętnie odnowią znajomość
19-05-2022 19:53 2795463 Zgłoszenie
Seks TOMEK 35 lat opolskie Opole   Zdjęcie kontakt
785 727 makeup 828makijażysta
19-05-2022 16:05 2795342 Zgłoszenie
Ogólne A322 20 lat opolskie Opole kontakt
Proszę o wyrozumiałość i pomoc zbiórka jest zweryfikowana przez portal odnośnie mojej choroby i celu jej!!! NIE BĄDŹ OBOJĘTNY!!!! Witam :) nazywam się Adrian i mam 20 lat miesiąc temu dowiedziałem się że mam anemie która jest już bardzo zaawansowana poziom mojej hemoglobiny wynosił 5,7 co oznaczało przy normie u mężczyzny 14,00 poziom zagrożenia życia :) teraz po pobycie w szpitalu czeka mnie zażywanie leków jak i żelaza oraz dalsze i długie leczenie :(( sam nie jestem w stanie opłacić wszystkich kosztów :( jeśli są tu jacyś ludzie o dobrym sercu i wyrozumiałośći dla drugiej osoby proszę o pomoc :)) dziękuję link niżej pomagam.pl/anemiaadriana
18-05-2022 14:41 2794841 Zgłoszenie
Ogólne Lukasz opolskie Opole kontakt
Hej , ktos chetny teraz na lody
18-05-2022 14:27 2794827 Zgłoszenie
Seks Pasywnie38 38 lat opolskie Wrocław Opole kontakt
Hej ja szukam chętnego co na początek spotkań dałby do obciągania i kończył w ustach. A w kolejnych spotkaniach anal, ale zawsze można się dogadać konkretnie. Jestem otwarty. Fajnie jakbyś był przejazdem, w delegacji, albo stał na pauzę.
18-05-2022 08:16 2794693 Zgłoszenie
Widziałem Cię Wsolarisiee opolskie Opole kontakt
Od jakiegoś czasu przez myśl przechodzi mi osoba z którą spotkałem się w pieszym roku pandemii. Zastanawiam się czy jest szansa aby powtórzyć tamto spotkanie. Wtedy z ciekawości założyłem profil na fell i jakoś spisaliśmy się i ustawiliśmy się w solarisie. Ja swojego niku nawet nie pamietam nie logowałem się tam wiec zapewne skasowany ty natomiast miałeś ,,szukam ..... " Dla podpowiedzi ja z niewielkim doświadczeniem w tych sprawach.Byleś wtedy ubrany w płaszcz.Fajnie by było jak byś odpisał nie wiem dlaczego przypomniałeś mi się po takim okresie ale widocznie gdzieś w głowie mi utkwiłeś. Sam nie wiem gdzie miałem napisać te ogłoszenie i przez traf padło tutaj może jednak to przeczytasz nie mam pojęcia.Fajnie by było jeśli odpiszesz to napisz gdzie poszliśmy.
18-05-2022 07:37 2794676 Zgłoszenie
Seks TOMEK 35 lat opolskie Opole   Zdjęcie kontakt
785 727 makeup 828makijażysta
15-05-2022 21:58 2793894 Zgłoszenie