Ogólne Daniel 25 lat mazowieckie Wawa Prg Płd Grochów kontakt
Do 5 rano zapraszam maksimum 3 zrobię lody. Szybko
Dzisiaj 04:29 2686479 Zgłoszenie
Ogólne Mike 32 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Kto zapłodni teraz fajna dupe? Meski, przystojny i wysportowany chłopak. 32/182/72. Konkrety i spotkanie, jestem mobilny.
Dzisiaj 02:03 2686464 Zgłoszenie
Komercyjne AktywDyskret 36 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Aktywny escort z ponad 10letnim doświadczeniem w branży nawiąże stałą, dyskretną relację z ustabilizowanym... Dzięki swoim zasadom wciąż jestem zdrowy w tym środowisku. Odłożyłem kase i kupiłem mieszkanie. Pracuje na zmiany w korporacji. Jestem już zmęczony jednorazowymi, przygodnymi spotkaniami. Kontakt przez mój tel. Może być sms
Dzisiaj 01:46 2686463 Zgłoszenie
Ogólne Hmm 25 lat mazowieckie Warszawa Praga Połud kontakt
Jest ktoś koło Wiatraka?? Czy rozdziewiczy mi buzię? Może być więcej osób. Piszcie na watshap
Dzisiaj 00:59 2686459 Zgłoszenie
Ogólne Paulo 37 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Porobiony bisex 37 178 74 18 cm wydepilowany szatyn krótkie włosy i piwne oczy chętnie dołączę do kogoś kto coś teraz na chem i zaprosi do siebie na zabawę w klimacie nagości oraz pudrowania nosa a odwdzięczę się dogłębnie. Warto. Szczegóły na priv
Dzisiaj 00:32 2686454 Zgłoszenie
Seks Paweł 44 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam faceta, którego najbardziej kręci długie i dokładne wylizywanie jaj. Mam duże wiszące, spotkanie teraz na Mokotowie.
Dzisiaj 00:15 2686453 Zgłoszenie
Widziałem Cię Men mazowieckie Warszawa kontakt
Hej. Widzieliśmy się dziś w saunach na Inflanckiej. Miałeś czerwone klapki, wychodziłeś między 20 a 21. Ty blondyn super zbudowany lekki zarost. Przystojniak jesteś. Patrzyliśmy na siebie kilka razy. W szatni jak wychodziłeś to na chwilę przyszedłem do swej szafki, ale nie zagadałem, bo ktoś jeszcze był. Odezwij się...
Wczoraj 23:52 2686447 Zgłoszenie
Ogólne Olek mazowieckie Warszawa kontakt
VIAGRA sildenafil doskonały lek na potencję nawet po wytrysku będziesz dalej gotowy do działania lek działa do 5h świetny na imprezę lek z polskiej apteki w aptece TYLKO na receptę odbiór centrum
Wczoraj 23:51 2686446 Zgłoszenie
Seks Paweł 32 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Męski bi facet 32 lata 178 70 18cm zapoda do buzi z połykiem konkretnemu panu ktory p.o..moze tylko telefony konkretne na. 514.316.-499tylko dzwonić.....
Wczoraj 23:49 2686445 Zgłoszenie
Seks Darek 37 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam młodszego pasywa na jeBBanie, ja 37/172/64/18, szczupły, owłosiony, pełne jaja, zdrowy. Zaprosze do siebie - Ursynów. Bez chemii
Wczoraj 23:42 2686443 Zgłoszenie
Praca - szukam facet 49 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam pracy przy remontach mieszkań. Jestem pas, więc jakby ktoś miał ochotę to mogę w wolnym czasie laskę robić.
Wczoraj 23:41 2686442 Zgłoszenie
Seks aaa 37 lat mazowieckie Warszawa Mokotów Sad kontakt
Teraz. Lokum jest lub dojadę. Mam ochotę na uniwersala. Chce poczuć smak spermy w gardle i również spuścić się do buzi. Anal obustronyy lub fisting nile widziany. Ty młodszy, bez brzuszka, konieczne foto sylwetki i wacka. W ciemno się nie spotykam.
Wczoraj 23:37 2686441 Zgłoszenie
Seks Andi mazowieckie Warszawa kontakt
ktoś chętny wbić do nas i odlać się w kolesia? zbieram grupe chetnych zbokow
Wczoraj 23:14 2686435 Zgłoszenie
Seks Pasyw 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam Aktywa , konkretnego zdecydowanego, mężczyznę z własnym lokum z Warszawy do fajnej męskiej przyjaźni I dobrego seksu. Chętnie stały konkretny układ oparty na dyskrecji i zaufaniu. Mam 38l, wysoki pasyw, bi , o budowie misia.
Wczoraj 23:12 2686433 Zgłoszenie
Seks dziurkadozabaw 36 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Ja 36l. 185. 85. Pas i tylko pas. Szukam znajomego akt (ew uni) do stałych zabaw. Chętnie starszego ode mnie z lokum. Lubię naprawdę wiele a przede wszystkim wszelkie zabawy analne-jebanie, dilda, ff (kombinacje z tymi czynnościami) plus nowości i eksperymenty. Chętnie jakieś grupówki gdzie zaprosimy innych akt) długie zabawy z alko i innymi używkami (pas znieczulony to rozluźniony i otwarty na wiele;) ) nie interesuje mnie Twój wygląd a "kreatywność" i długa "znajomość" ;). Póki wisi to aktualne :)
Wczoraj 22:55 2686428 Zgłoszenie
Seks mich mazowieckie Warszawa kontakt
Siema ja 42l meski koles chetnie poznam meskiego kolesia z fajna pala ktory nie lubi marnowac spustow.Nie bede sciemnial, uwielbiam miec pale w pysku a jeszcze bardziej jak koles zalewa mi gardlo.Jesli masz chec spuscic sie w usta to chetnie przyjme ten wspanialy nektar
Wczoraj 22:55 2686427 Zgłoszenie
Ogólne Trenera mazowieckie Warszawa kontakt
Jest tu jakiś trener personalny?
Wczoraj 22:52 2686426 Zgłoszenie
Ogólne Nathanel mazowieckie Warszawa kontakt
Atrakcyjna para bi KM lubiącą klimaty nagości oraz zabawy po chem da się zaprosić dziś nawet do rana panu bi, gej bądź bądź parze MM albo da pokaz zabawy z możliwością przyłączenia się w zamian za w.s.p.a.r.c.i.e. Twoje lokum i temat a gwarancja dobrej zabawy każdy z każdym. Szczegóły na priv
Wczoraj 22:52 2686425 Zgłoszenie
Fetysze PervScat 30 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Kto poczęstuje scat? odwdzięczę się. Lokum posiadam
Wczoraj 22:51 2686424 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Andi 31 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć, Witam :) Miło by było poznać normalnego, rozsądnego mężczyznę w wieku 40-65 lat do męskiej przyjaźni, rozmowy, wyjścia do miasta. Nie ważne jak wyglądasz, ważne co masz w sercu. Ja 31 wiosen, normalna sylwetka, wykształcenie wyższe, pracujący, mający zainteresowania. Lubię dobry film, książki przygodowe, majsterkowanie, rower, spacery, teatr. Psss... Jeżeli będziesz A. będzie to dodatkowy atut. Zrób pierwszy krok, czekam na wiadomość od Ciebie :) Ogłoszenie realne i tylko takie osoby proszę o kontakt.
Wczoraj 22:46 2686422 Zgłoszenie
Seks passuka 35 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Ja w ponczochach, zrobie xl laske w aucie, odkupie tez pop za podwojna cene. tylko dzis
Wczoraj 22:45 2686421 Zgłoszenie
Ogólne Grochów 36 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam fajnego faceta w zbliżonym wieku. Nie na raz.
Wczoraj 22:37 2686420 Zgłoszenie
Ogólne Megakonkretny 42 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Ogłoszenie kierowane bezczelnie konkretnie do faceta o następujących cechach:1) Aktywny, owłosiony,w zbliżonym wieku-lepiej młodszy, ze sporym, fajna budowa i lubiący miśki... 2) Cokolwiek Cię w życiu spotkało to jesteś w stanie sobie wyobrazić osobę podobną sobie, "zaburzoną", ale wciąż z twardym krokiem po świecie, zdaną na siebie i będącą podobną Tobie. 3) Wykształcenie, kultura osobista i brak chorób wenerycznych mile widziane". A cała reszta... To wszystko,co da siędać. Nie liczę zbytnio na żadną logiczną odpowiedź bo sam częstokroć jestem nielogiczny i hiperemocjonalny. Pozdro!
Wczoraj 22:31 2686418 Zgłoszenie
Widziałem Cię Foryou 39 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Przeszlismy dzis na ty, dales mi ksiazke, jedziesz do wroclawia za kilka dni,,,, tak mi sie podobasz
Wczoraj 22:26 2686413 Zgłoszenie
Seks TERAZ 33 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Teraz. Ktos cherny na meski sex? Zapraszam. Lokum mam. Ja przystojny, uni,, meski: 33/182/75/18
Wczoraj 22:18 2686410 Zgłoszenie
Seks Mark 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Teraz, dziś w nocy, w Twoim aucie, obciągnę z połykiem, wyliżę stopy, rowek, wypiję piss..Ja wysoki, 190/95/18 silka, męski, przystojny, Twój wygląd i wiek bez znaczenia, chętnie starsi Panowie (nie warunek) Konkretnie i super dyskretnie. Mokotów, Wołoska.
Wczoraj 22:14 2686408 Zgłoszenie
Seks mlody 26 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Pociągnę chętnie fajną pałkę do końca. Ja z lokum pełna dyskrecja
Wczoraj 22:05 2686404 Zgłoszenie
Seks facet 48 lat mazowieckie Warsawa kontakt
48 180 86 16 męski z lokum, poznam młodszego do 25 lat, z większym penisem, pasywnego, najchętniej nie owłosionego, do seksu.
Wczoraj 22:03 2686402 Zgłoszenie
Ogólne Włochatymisiek 57 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Włochaty misiek szuka kochanka. Pisz co lubisz i może się dogadamy.
Wczoraj 22:02 2686401 Zgłoszenie
Seks SSAKA 49 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Sukę, szmate, ssaka, cierpliwego długodystansowego lachociąga-spermopija ,zakręconego na punkcie długiego powolnego oblizywania i delikatnego obciągania kutasa, bez gadki, od wejścia, ja siedze, Ty na kolanach ciągniesz mi a na koniec grzecznie połykasz cały ładunek i wychodzisz bez gadki. Ewentualnie na koniec chętna szmatę mogę zalać dziure i zapłoodnić. Lokum jest, poppers też. Ja 49/172/73/16. Ty bez nadmiernej nadwagi, W odpowiedzi daj opis.
Wczoraj 21:33 2686393 Zgłoszenie