Mieszkania Jarek 55 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Ja 54 lat 176/67/18 pen,Szukam młodego(bardzo szczupłego chudego) o młodym wyglądzie Geja bez zarostu gładkiego) chłopaka od 18-32 lat uniwersalnego w analu,Anal w obie strony,,, lubiącego sex ze starszym do wspólnego zamieszkania ,ktoś kto ma problemy mieszkaniowe,bezdomny,z ośrodka,z domu dziecka,student Mile widziany chłopak z Ukrainy,Białorusi,, lub o ciemnej karnacji,Czarnoskóry, ale to nie warunek,,mieszkam samotnie w kawalerce, WARSZAWIE BLISKO METRA STADION,,Warunki Dobre!? Mieszkanie za darmo bez ponoszenia kosztów przez chętnego,,,Szukam raczej Domatora nie latawca,,,We dwoje to już nie samotność,I przeczekanie pandemii, chętnych zapraszam z Dokładnym opisem,, fotka przyśpieszy kontakt,reszta do omówienia w wiadomości,,,tylko smsy lub maile z dokładnym opisem, bez tel,,Na tel przyjdzie czas,,
12-09-2020 10:10 2502818 Zgłoszenie
Mieszkania Robert 60 lat małopolskie Zakopane kontakt
Kwatery 4 doby 30.09 do4. 11 blisko centrum parking na samochód
22-09-2020 21:56 2508282 Zgłoszenie
Mieszkania Łukasz 35 lat śląskie Chorzów kontakt
Szukam pokoju do wynajęcia (długoterminowo). Widzę to tak - za miesięczny czynsz wpadałbym do swojego pokoju co kilka dni, żeby w spokoju pobawić się dildami. Sporadycznie z kolegą lub dwoma kolegami na jakiś numerek. Nocki bardzo rzadko. Ogólnie nie jestem uciążliwy czy hałaśliwy, po prostu czasami mam ochotę a nie mam gdzie. Miasto dowolne, warunki też, jedynie dostęp do łazienki jest koniecznym warunkiem. Nie mam nic przeciwko podglądaniu mnie podczas zabawy, a jak będzie miło to może i przyłączenia się.
22-09-2020 17:02 2508127 Zgłoszenie
Mieszkania krzysztof pomorskie trójmiasto kontakt
poszukuję niekrępującego pokoju lub mieszkania
21-09-2020 18:38 2507692 Zgłoszenie
Mieszkania fajne 44 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Pokój na Mokotowie dla sympatycznego, inteligentnego, fajnego chłopaka
20-09-2020 22:39 2507282 Zgłoszenie
Mieszkania Lokator mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam pokoju do wynajęcia w Warszawie. Jestem osobą pracującą, spokojną i komunikatywną. Nie imprezuję w domu, nie palę. Dbam o porządek. Ogłoszenie bez jakichkolwiek podtekstów. Kwota do 800 zlotych ze wszystkimi opłatami.
20-09-2020 20:11 2507225 Zgłoszenie
Mieszkania lokator wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam taniej jedynki lub kawalerki od 1 października na Grunwaldzie, Ogrodach lub na Woli.
20-09-2020 17:26 2507144 Zgłoszenie
Mieszkania Kumpel 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam 1-2 kumpli do wynajecia mieszkania, ktorzy podobnie jak ja spędzają czas w domu nago. Chodzi o zgrana ekipe chlopakow, przy ktorych nie bedzie krępacji chodzic na waleta. Ja meski, wysportowany facet 38.188.88 pracujący i lubiacy w domu ład, porzadek ale tez totalna swobode
20-09-2020 12:25 2507004 Zgłoszenie
Mieszkania marek 33 lata mazowieckie warszawa kontakt
wyjezdzam na urlop dwa tygodnie , udostepnie klucze za darmo do mojego mieszkania uczciwej osobie albo przyjme na stale
19-09-2020 10:09 2506413 Zgłoszenie
Mieszkania Robert 46 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam mieszkania od października moze być pokój ja pracujący bezkonkfliktowy nie palący , mozemy ewentualnie razem dzielić jedno łóżko , tylko ja jestem zdecydowanie pasywny w seksie. Jeżeli taki sublokator ci pasuje bardzo chętnie z toba zamieszkam. Ty zdecydowanie aktywny a nawet dominujący w moim wieku lub lub starszy .
19-09-2020 02:05 2506305 Zgłoszenie
Mieszkania Janko dolnośląskie Wrocław-Krzyki kontakt
Do wynajecia pokój komfort urzadzony w mieszkaniu 3pok Ogłoszenie kieruje do osoby niepalacej twardo stapajacej po ziemi. Wszelkie ustalenia osobiście bez podtekstow. Lokum centrum.
18-09-2020 20:36 2506183 Zgłoszenie
Mieszkania Tomek 22 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Student AWF szuka taniego pokoju do wynajęcia.
18-09-2020 08:59 2505886 Zgłoszenie
Mieszkania Pablo mazowieckie Warszawa kontakt
Hej - poszukuję współlokatora, najchętniej studenta lub osoby pracującej do 35 lat. Mieszkanie znajduje się w okolicach Rakowca i jest dostępne od zaraz. Jeśli masz pytania i/lub potrzebujesz dodatkowych info, to proszę o kontakt mejlowy. Pozdrawiam!
17-09-2020 12:12 2505521 Zgłoszenie
Mieszkania Karol cała Polska Iława kontakt
Meski Facet ,3,8 1,8,6 7,5 2,1 akt Ma,saz,ysta ,F,ryz,jer poszukuje starszych panow , pary z Chata rowniez Ksie.dza ktorzy moga sie mna zaopiekowac? reszta w trakcie
17-09-2020 09:36 2505439 Zgłoszenie
Mieszkania pokojubezgumy 36 lat łódzkie Łódź kontakt
Szukam pokoju do wynajęcia na trasie linii 9 na odcinku od zdrowia / fali do piłsudskiego - konstytucyjna najlepiej. Szukam, u kogoś dla kogo nie będzie problemem: 1) Jestem tylko aktyw 2) lubie bzykać bez gumki 3) jestem miskiem 4) mam kotke 5) czasami przyjmuje w pokoju uczniow na korepetycje Plusy: stabilny finansowo - stała praca, bez nałogów - nie pije, nie pale, nie urzadzam imprez, mozna ze mna pograc w planszowki
15-09-2020 20:08 2504753 Zgłoszenie
Mieszkania Misiek mazowieckie Warszawa kontakt
Pracownik naukowy w średnim wieku poszukuje niepalącego współlokator do mniejszego pokoju w mieszkaniu dwu pokojowym. Mieszkanie jest w okolicy Jana Pawła II blisko Arkadii I Klifu do centralnego I metra Arsenał jest 10min tramwajem do UW jest około 25 do 30 min na Politechnikę około 15 do 20 minut. W pokoju jest duża szafa tapczan biurko komoda I 40cali telewizor pokój ma 9m mieszkanie nie jest w wysokim standardzie ale jest czyste I w cichej I spokojnej okolicy. W mieszkaniu jest pełne AGD i WiFi. W razie pytań proszę o tel 5oo 445 777 oferta bez podtekstu erotycznego
15-09-2020 11:16 2504521 Zgłoszenie
Mieszkania Piotr wielkopolskie Poznań-Jeżyce kontakt
Szukasz na weekend noclegu w Poznaniu? Moze być z piątku na sobotę lub z soboty na niedzielę ale również obie noce. Kanapa w salonie, czysta pościel. Nie można palić w mieszkaniu ale jest balkon. Nie serwuje posiłków:) w ciągu dnia jestem na miejscu w mieszkaniu gdyby czegoś było potrzeba. Jest też kot. Więcej szczegółów iraz zdjęcia w prywatnej waodomosci.
14-09-2020 20:53 2504294 Zgłoszenie
Mieszkania samotny mazowieckie Warszwa kontakt
Witam, szukam pokoju do najmu na dłużej od 1. X. / rok czasu/ jestem facetem 50+ wypłacalny czysty nie imprezujący w pokoju .
14-09-2020 17:27 2504190 Zgłoszenie
Mieszkania Maciek mazowieckie Warszawa kontakt
Witam szukam taniego mieszkania kawalerki / pokoju najchętniej na Warszawskiej Woli Bemowie od już
14-09-2020 14:42 2504100 Zgłoszenie
Mieszkania radek 50 lat mazowieckie warszawa kontakt
wynajme do wspoldzielenia pokoj jednosobowy z aneksem kuchennym i lazienka z wana .by dzielic koszty na pól obecnie wynajmuje to mieszkanie id 3 lat i juz wyplcilem szescedziesiat tysiecy .jest mi ciezko poniewaz po oplaceniu rachunkow zostaje mi 500 zl na zycie i to mi wystarcza, ale gdybym gogos znalazl do siebie lub z kim moglbym wynajac inne byloby lzej dzielic koszty na pol . mam prace i ze wzgledu na prace jestem i mieszkam w Warszawie . jesli myslisz powaznie o wspolnym zamieszkaniu chetnie cie poznam
14-09-2020 11:17 2503987 Zgłoszenie
Mieszkania Maciek mazowieckie Warszawa kontakt
Witam szukam taniego mieszkania kawalerki / pokoju najchętniej na Warszawskiej Woli Bemowie od już
14-09-2020 09:39 2503934 Zgłoszenie
Mieszkania mieszkanie zachodniopomorskie szczecin kontakt
do wynajęcia mieszkanie 2 pokoje 48 m w centrum przy Galaxy
13-09-2020 19:06 2503687 Zgłoszenie
Mieszkania Radek 28 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
hej , szukam mieszkania do spotkan , estem escortem i czasem porzebuje sie gdzies spotkac a nie mam gdzie lub nie oplaca mi sie brac hotelu, szukam osoby ktora ma minimum dwu pokojowe mieszkanie zebym mogl czasem skorzystac z drugiego pokoju jak bedziesz w domu, sytuacja wyglada tak, jesli dzwoni do mnie klient i nie ma gdzie sie spotkac wtedy dzwonie do Ciebie i pytam sie czy jestes w domu i czy dasz rade udostepnic drugi pokoj, jesli tak to przejeżdżam z kilentem, klient oczywiscie wymaga dyskrecji wiec, Ty w tym czasie siedzisz w drugim pokoju tak zeby klient nie czu sie skrepowany druga osoba, natepnie po spotkaniu klient wychodzi a ja albo odwdzieczam sie w naturze albo finansowo- kwesta dogadania, najpierw oczywiscie rozmowa zapoznawcza i wstepne poznanie sie jesli sie zaakceptujemy i dogadamy wtedy dobijemy targu, pozdrawiam i zapraszam do kontaktu. najlepiej dogadujmy sie telefonicznie , nie prowadze rozmow i konwersacji smsowych i nie pisze smsow jesli chcesz sie dogadac to dzwon . do uslyszenia i zobaczenia, pozdrawiam
11-09-2020 20:05 2502593 Zgłoszenie
Mieszkania Dwoch 23 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Siemka posiadam pokój do wynajęcia dostępny od zaraz . Rembertów pociągiem 20 minut i jesteś w centrum
11-09-2020 19:38 2502570 Zgłoszenie
Mieszkania Piotr 47 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Wynajmę pokój w mieszkaniu 2 pok. chlopakowi uczącemu się lub.pracujacemu. Koszt 600 zl. Wilda ok. Wierzbięcice. Ważne byś też dbał o porządek.
09-09-2020 20:19 2501648 Zgłoszenie
Mieszkania Dawid dolnośląskie Wrocław-Krzyki kontakt
Do wynajęcia pokój wielkości 12 m2 na os.Gaj ul.Piławska . Mieszkanie składa się z 2 pokoi i jest umeblowane . Przestronne , słoneczne . Opłaty 800 zl miesięcznie już ze wszystkim ( czynsz , prąd , woda ,internet). Poszukujemy osoby pracującej , dbającej o porządek , bezkonfliktowej , szukającej pokoju na dłużej oraz osoby z którą można na luzie pogadać lub napić się od czasu do czasu piwa bez podtekstów .W pobliżu pętla tramwajowa 31 i 32 oraz autobusowa 145 ,K oraz 136 piechotą 4 min W okolicy żabka C.H. FERIO GAJ , C.H. GAJ oraz inne .Kontakt **** lub ****
09-09-2020 12:04 2501431 Zgłoszenie
Mieszkania pokoju pomorskie Ustka kontakt
Szukamy pokoju dla 2 osób w Ustce lub okolicach w okresie od czwartku 10 września do niedzieli 13 września 2020 r.
07-09-2020 22:38 2500764 Zgłoszenie
Mieszkania Jan dolnośląskie Wrocław-Krzyki kontakt
Do wynajecia od zaraz poKoj W mieszkaniu 3pok komfort urzadzony. Ogloszenie kieruje do osob niepalacych twardo stapajacych Po ziemi. Wszelkie ustalenia osobiscie bez podtekstow.
07-09-2020 21:05 2500729 Zgłoszenie
Mieszkania janusz pomorskie Gdańsk Gdynia Sopot kontakt
niekrępujące lokum poszukiwane
07-09-2020 16:48 2500638 Zgłoszenie
Mieszkania Kamil 25 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Witam szukam z przyjacielem dwuosobowego pokoju w korzystnej cenie centrum bliskie okloice .... najlepiej od zaraz .Czekamy na konkret sms maile...
07-09-2020 02:31 2500365 Zgłoszenie