Fetysze David 39 lat małopolskie Rabka Zdrój kontakt
Siema, szukam ziomka, który oznakuje mnie tatuażem, poza studiem. Naprawdę nie ma w okolicy nikogo kto dziara i chce dorobic? To proste wzorki i amatorskie umiejętności wystarczą.
21-04-2021 06:08 2606856 Zgłoszenie
Seks Tux 44 lata małopolskie Kraków kontakt
Uwolni mnie ktoś z wysokiego ciśnienia? 44 175 82 16 Dam possać wylizać jaja itp Może coś więcej Lokum brak Fajnie jakbyś Ty miał Jestem mobilny
21-04-2021 11:43 2606959 Zgłoszenie
Ogólne BYDLAK małopolskie Kraków kontakt
Męski zk !!! Samiec alfa !! Siłka ,dla kasiastego pasywa mobilnego . Oczekuje dobrego wsparcia finans !!!!!! Mam kolegów ,,, tylko dla tego jedynego
21-04-2021 11:24 2606948 Zgłoszenie
Seks Suka 20 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Młoda, wygolona ciota uwielbiająca kutasy szuka koksa, zwyrola, jeśli jesteś po ZK i chcesz ostro przecwelić typowego pedałka to zapraszam!
21-04-2021 11:04 2606941 Zgłoszenie
Ogólne MłodaPizda 20 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Młoda, wygolona ciota uwielbiająca kutasy szuka koksa, zwyrola, jeśli jesteś po ZK i chcesz ostro przecwelić typowego pedałka to zapraszam!
21-04-2021 10:13 2606925 Zgłoszenie
Ogólne Kuba 30 lat małopolskie Wieliczka kontakt
Cześć,szukam chłopaka na lody itp. Ma ktoś ochotę?dajcie znać dziś nawet teraz !tel.
21-04-2021 10:03 2606921 Zgłoszenie
Seks Wojciech 40 lat małopolskie Krzeszowice   Zdjęcie kontakt
Zdrowy żonaty bi uni również perwersyjnie 40 182 80 19 spontanicznie bez biegu i wstydu tak by kazdy byl zadowolony ja lubię oral do końca lykam rimm język w środku dziury z dupy w pysk piss moge być w damskich lokum jest Wiem co lubie i w pełni realnie szukam na real zdrowego z fajnym kutasem i ciałem lubie dlugo i bogato spuszczone jaja pozdr chetnie juz wiek waga nie ma dla mnie znaczenia ważne żebyś był zdrowy i dojrzaly emocjonalnie i entalnie
21-04-2021 09:40 2606914 Zgłoszenie
Ogólne Lodzik 39 lat małopolskie Bochnia Targowisko kontakt
Do południa ktoś chętny na oral ??? Może być wzajemny ,mogę ja tobie.
21-04-2021 09:11 2606905 Zgłoszenie
Ogólne Adam45 45 lat małopolskie Kraków kontakt
Jesteś starszym Panem i szukasz fajnego faceta do miłej przyjaźni seksu lubisz piescic dupcie i ruchac z chęcią poznam ja 45l 182 85k żonaty bardzo dyskretny i uległy Kraków Nowy Targ Zakopane może ktoś szuka glazurnika może remont mieszkania
21-04-2021 08:26 2606893 Zgłoszenie
Ogólne Bob 40 lat małopolskie Tarnów kontakt
Mile spotkanie w plenerze.Tarnow i okolice.Oral, calowanie i przytulanie.Badz konkretny, słowny i zdecydowany.
21-04-2021 07:10 2606866 Zgłoszenie
Seks Fun 27 lat małopolskie Kraków kontakt
Kto przyjedzie teraz w okolice ulicy igołomskiej jest mobilny i ma ochotę na zabawę? Plener
21-04-2021 02:12 2606843 Zgłoszenie
Seks RAFAŁ 38 lat małopolskie KRAKÓW - CENTRUM kontakt
Kraków sex układ do 30 lat z konkretem bez sponsoringu. Telefon do mnie jest czynny cały czas. Pozdrawiam serdecznie was.
20-04-2021 23:40 2606827 Zgłoszenie
Seks Lodzik96 25 lat małopolskie Mszana Dolna kontakt
Chętnie obciagne mobilnym facetom ktoś chętny pisać nawet xos więcej. Spotkanie w twoim aucie badz plener
20-04-2021 21:04 2606775 Zgłoszenie
Seks Stach 23 lata małopolskie Kraków kontakt
Park wyspianskiego/krowoderski, bede po 21:30 się tam kręcił. Ktoś chętny na dyskretne spotkanie? Pisz
20-04-2021 20:18 2606755 Zgłoszenie
Ogólne michal 35 lat małopolskie Tarnów kontakt
dzis po 19 będę miał pół godzinki na szybką akcję. szukam kogoś z lokum. wpadnę robisz szybkiego łodzika, mogę też Cie wyruchac w tylek. po wszystkim wychodzę. kogo interesuje taki fun? Tarnów
20-04-2021 17:42 2606687 Zgłoszenie
Seks RAFAŁ 38 lat małopolskie KRAKÓW - CENTRUM kontakt
Kraków sex układ do 30 lat z konkretem bez sponsoringu. Telefon do mnie jest czynny cały czas. Pozdrawiam serdecznie was.
20-04-2021 17:15 2606682 Zgłoszenie
Ogólne Marcin 30 lat małopolskie Kraków kontakt
Żonaty, zadbany 30 lat zaprosi do hotelu dzisiaj żonatego na wspólna masturbacje przy fotkach i filmach naszych żon;) mam czas od 18, inni nie pisać. Może jakas para k+m (moge na was tylko patrzeć jak was to jara;)
20-04-2021 15:48 2606639 Zgłoszenie
Ogólne Joker 35 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Witam wszystkich zainteresowanych poprawą sylwetki, od wielu lat trenuje chłopaków jako trener personalny , jeżeli chciał byś poprawić swoją sylwetkę pod okiem profesjonalisty, to zapraszam do kontaktu. Treningi prowadzę na siłowni, lub online, nie dojeżdżam do domu. pozdrawiam
20-04-2021 15:20 2606629 Zgłoszenie
Seks Par 44 lata małopolskie Kraków kontakt
Tuż po g 19 będę jechał autem z prądnika do huty Ma ktoś ochotę po drodze mi obciagnąć? 44 175 82 16
20-04-2021 15:17 2606625 Zgłoszenie
Praca - szukam Joker 35 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Witam wszystkich zainteresowanych poprawą sylwetki, od wielu lat trenuje chłopaków jako trener personalny , jeżeli chciał byś poprawić swoją sylwetkę pod okiem profesjonalisty, to zapraszam do kontaktu. Treningi prowadzę na siłowni, lub online, nie dojeżdżam do domu. pozdrawiam
20-04-2021 14:21 2606601 Zgłoszenie
Seks RAFAŁ 38 lat małopolskie KRAKÓW - CENTRUM kontakt
Kraków sex układ do 30 lat z konkretem bez sponsoringu. Telefon do mnie jest czynny cały czas. Pozdrawiam serdecznie was.
20-04-2021 14:05 2606589 Zgłoszenie
Ogólne Kazimierz 40 lat małopolskie Kraków kontakt
Szukam Pana wiek wygląd bez znaczenia jest,ja 40 latek potrzebuje pomocy by ktoś kupił mi jedzenie lub dał na jedzenie w zamian mogę się odwdzięczyć więcej ja priv ,proszę tylko poważni ludzie nie żadne żarty itp
20-04-2021 13:57 2606585 Zgłoszenie
Seks Lodzik 29 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Jakiś spoko ziomek na lodzika w obie strony lub tobie teraz? Ja miśkowaty brunet realny. 18-30 lat. Odpowiedzi SMS z fotką tylko
20-04-2021 13:41 2606574 Zgłoszenie
Ogólne Marcin 41 lat małopolskie Krakow   Zdjęcie kontakt
Wymienił bym sie soxami ty zakladasz moje ja twojw bedac na rowerze wymiana w plenerze .
20-04-2021 13:40 2606573 Zgłoszenie
Szukam przyjaciela Adam 32 lata małopolskie Kraków kontakt
Wysoki brunet, szukam kogos dla siebie, poznac sie, zaprzyjaźnić a co dalej, zobaczymy co czas przyniesie. Szukam meskiego faceta w wieku ok 30-50( delikatne odstępstwo od wieku mozliwe), nie za szczupłego, milego, uśmiechniętego mającego pasje, lubiącego wedrowki, spacery... wiec w dalszej korespondencji. Zaintryguj mnie sobą. Ja uni akt ale to nie jest priorytet. Poprostu badz facetem, który wie czego chce. Panowie czytajcie ze zrozumieniem.
20-04-2021 11:08 2606510 Zgłoszenie
Seks Kal 44 lata małopolskie Kraków kontakt
Nie ma ktoś ochoty obciagnąć? Albo coś więcej.. 44 175 82 16 Lokum brak Mobilny
20-04-2021 10:17 2606481 Zgłoszenie
Ogólne Robert 60 lat małopolskie Tarnów kontakt
W piatek 23 po 8 jade krakow robczyce powrot ok 16 poznam zabiore moze nocleg ja 160 76 18 moze ktos zapoda nieswiezego glebokie gardlo moge wyruchac tir drechy zule ja konkret
20-04-2021 07:14 2606417 Zgłoszenie
Ogólne Krystian 29 lat małopolskie Kraków   Zdjęcie kontakt
Poznam Pana 45+ ktory nosi w spodniach wojskowy stary skorzany pas do nauki ojcowskiej dyscypliny, kojarzacego klimat i lubiacego duzo pusac o wychowaniu. Jak uwazasz ze ojcowski wojskowy pas powinien byc moim najlepszym przyjacielem pisz. Mile widziani zonaci, mundurowi, bardzo surowi. Tylko konkretne tresciwe wiadomosci prosze ze zdjeciami wojskowego pasa.
19-04-2021 21:58 2606336 Zgłoszenie
Fetysze Adam 42 lata małopolskie Kraków kontakt
Chcę dostać 600 pasów na gołą dupę i żeby to ktoś zrobił na siłę. Mam 42 lata. Zapłacę za to 2000 zł. Dupa czeka na pasy. Jestem mobilny, dojadę wszędzie. Odpowiedzi tylko telefonicznie. Mój telefon w zakładce. Nie zawsze mogę odebrać telefon więc dzwonić do skutku. Na maile nie odpowiadam.
19-04-2021 21:42 2606327 Zgłoszenie
Ogólne Tomasz małopolskie Krakow kontakt
Ktos chetny na obciaganie ? Ja ciagne do konca ! plener, auto lub Twoje lokum
19-04-2021 21:39 2606326 Zgłoszenie