Widziałem Cię Wojtek 41 lat pomorskie Sopot Aquapark kontakt
Ty bi, ja bi. Obciagnalem Ci dziś w saunie w Sopocie. Jesteś bardzo fajnym facetem. Gdybys chciał - napisz
17-09-2020 15:06 2505616 Zgłoszenie
Widziałem Cię SKM 31 lat pomorskie Gdańsk kontakt
Dzisiaj rano jechałeś skm w kierunku Gdyni miałeś białą koszulkę polo na sobie, a Ja miałem bluzę z napisem GANT. Czasami zerkałeś na Mnie i Ja na Ciebie. TY starszy pan :)
16-09-2020 20:40 2505267 Zgłoszenie
Widziałem Cię Maciek pomorskie Gdansk kontakt
Byłeś dzisiaj w galerii bałtyckiej przed 16 na -1 w toalecie i mieliśmy przyjemność sie wspólnie trochę pobawić. Jak to czytasz to napisz.
16-09-2020 16:35 2505170 Zgłoszenie
Widziałem Cię Mateusz 36 lat pomorskie Gdynia kontakt
Widzieliśmy się wczoraj wieczorem na kolibkach. Było trochę śmiechu. Ty krótkie spodenki, okulary. Odezwij się.
16-09-2020 11:29 2505006 Zgłoszenie
Widziałem Cię Pelikan pomorskie Debki kontakt
Serwus ???? Ty w wieku 19-23 byles na plazy dla naturystow na Debkach za wejsciem 28 w kierunku Bialogory czerwonymi rowerem.Lezales za parawanem okolo 20 metrow kolo mnie .Jak jechales JUZ z plazy przez las spotkalismy sie na gorkach . Poznalismy sie blizej i pizostales mi mocno w pamieci.Chetnie poznam Cie blizej.Odjechales w strone Bialogory.Ja wrocilem na plaze.Prosze daj znac o sobie????
16-09-2020 01:16 2504864 Zgłoszenie
Widziałem Cię Gosc 30 lat pomorskie Gdańsk kontakt
**** Byłeś u mnie chwilę temu w Gdańsku z Burgerem. Dam Ci napiwek jak wpadniesz, zadzwoń, masz numer
14-09-2020 15:49 2504142 Zgłoszenie
Widziałem Cię Dan 20 lat pomorskie Wejherowo kontakt
Kto walil sobie konia ok 8.00 na nanicach przy skm przy strumyku ? Chetnie popatrze i se zwale...
11-09-2020 08:27 2502287 Zgłoszenie
Widziałem Cię Kar pomorskie Gdynia kontakt
Wysiadasz na PKM Karwiny przed 16:00. Zawsze elegancki i ta teczka :-)
09-09-2020 08:21 2501321 Zgłoszenie
Widziałem Cię Tęcza pomorskie Gdynia kontakt
Jakiż to sympatyczny kolega wywiesił flagę na rogu Wolności i Warszawskiej?
08-09-2020 23:21 2501228 Zgłoszenie
Widziałem Cię Jest pomorskie Kolibki kontakt
Cześć w piątek podszedłeś do mnie gdy siedziałem wystawiłeś sterczącą pałę a ja ci zrobiłem loda do końca,, z chęcią bym to powtórzył ją lekko miśkowaty ty w średnim wieku.
07-09-2020 09:36 2500442 Zgłoszenie
Widziałem Cię Trampa 31 lat pomorskie Gdańsk kontakt
Widzieliśmy się po 19tej w tramwaju nr 12 w kierunku Oliwa . Ty wysiadałes na CIASNEJ. Byłeś cały ubrany na czarno i miałeś siwe włosy. Ja miałem białą bluzkę i niebieska maseczkę. Jeśli tutaj zaglądasz odezwij się.
05-09-2020 19:06 2499647 Zgłoszenie
Widziałem Cię Xyz 31 lat pomorskie Gdynia kontakt
Byłeś u mnie dzisiaj w pracy pokazać nowe produkty. Miło było poznać. Jak to czytasz - odezwij się.
04-09-2020 17:49 2499072 Zgłoszenie
Widziałem Cię Kloent pomorskie Gdańsk kontakt
Wysoki kelnerze z nadmotławskiej restauracji - kawa?
03-09-2020 23:19 2498746 Zgłoszenie
Widziałem Cię Maciek pomorskie Gdynia kontakt
Jechałeś dzisiaj 147 koło 9. Wysiadleś na ostatnim przystanku na Witominie. Patrzyliśmy się co jakiś czas na siebie. Jeżeli przez przypadek tu zaglądasz, odezwij się.
03-09-2020 12:32 2498455 Zgłoszenie
Widziałem Cię Jest 48 lat pomorskie Bolszewo kontakt
Czy to Ty czy nie Ty ?
01-09-2020 17:54 2497670 Zgłoszenie
Widziałem Cię Marek pomorskie Rumia kontakt
Rumia o 13.00 w strone gdanska mlody chlopak czerwona bluza krutkie spodenki i mega duzy chuj ktory stal ci w spodniach odezwij soe chetnie obrobię z finalem . Zajebisty widok
25-08-2020 13:05 2493936 Zgłoszenie
Widziałem Cię Samochodem 43 lata pomorskie Gdynia kontakt
Przystojny, dojrzały kierowco autobusu, poniedziałek 24.08, godzina ok. 15.45. Jechałeś linią 150 w kierunku Oksywia. Staliśmy obok siebie dłuższą chwilę na wahadełku, później wpuszczałem Cię z przystanku na Arciszewskich. Bywasz tu? Chętnie bym się z Tobą spotkał.
24-08-2020 16:44 2493586 Zgłoszenie
Widziałem Cię Brrr pomorskie Gdańsk kontakt
Przystojny młody kominiarzu, dzisiaj z samego rana byłeś u mnie na dachu, podobał Ci się mój dom. Jeśli tu zaglądasz odezwij się, bardzo sympatyczny z Ciebie młody facet, chętnie poznałbym Cię bardziej. Osobę, która odpowiedziała to ogłoszenie ok. 14.00 proszę o ponowne wysłanie wiadomości. Poprzednia wpadła bezpowrotnie do spamu.
24-08-2020 12:41 2493471 Zgłoszenie
Widziałem Cię Wiktor 30 lat pomorskie Chałupy kontakt
Cześć. Spotkaliśmy się na plaży w Chałupach w środę. Pobylismy razem. Następnie zaprosiłem Cię do siebie do Jastarni. Miałeś przyjechać autobusem/ pociągiem. Ty 45 lat Odezwij się proszę...
22-08-2020 23:20 2492699 Zgłoszenie
Widziałem Cię Zauwazylem pomorskie Lębork kontakt
Tomek z Karczmy daj znac ( ja w niebieskiej koszulce)
21-08-2020 23:25 2492224 Zgłoszenie